4 Aralık 2014 Perşembe

Hoşçakal Babacığım


Yaşamın içinde her şey var. "Doğum kadar ölüm de gerçek " demek  sözde çok kolaymış.Yaşayınca anladım.
Bir önceki yazımda, yaşadıklarımı anlatırken neyse ki ölüm yok demiştim ama nereden bileceğim ki dediğimin akşamı babamı kaybedeceğim.
Söylenecek, anlatılacak ne çok söz var ama işte tam burası sözün bittiği yer.
Anlatılanlar sadece bize iyi gelecek, yaralarımızı saracak,elbette acılar hafifleyecek .. . Yaşamın kanunu bu ama şimdi canım çok yanıyor.
Bir daha babamı hiç göremeyeceğimi bilmek "...ooo benim meleğim gelmiş" diyemeyeceğini bilmek çok can yakıcı.Galiba en zor olanı duyguları söze dökmek şu anda.
Yaralarımı sarabildiğim, acılarımı hafifletebildiğimde görüşmek, dualarınızda yer almak dileğiyle, sevgiyle kalın.

55 yorum:

  1. canım benim gerçekten çok üzüldüm.başın sağolsun.Rabbim sabırlar versin Babana da Allahtan rahmet diliyorum.mekanı cennet olsun.sen ve ailen Allaha emanet olun.burada seni seven ve önemseyen arkadaşlarının olduğunu unutma.inşaAllah kısa zamanda toparlanırsın..Rabbim yardımcın olsun.sevgiyle kucakladım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, acıyı hafifleten tek şeyin dostlar olduğunu öğrendim. Teşekkür ederim ,dilerim gittiği yerde mutlu olur.
      Sevgiyle kal.

      Sil
  2. başınız sağ olsun.. mekanı cennet olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Dostlar sağ olsun.
      Sevgiyle kal.

      Sil
  3. Başın sağolsun arkadaşım mekanı cennet olsun hepimizin birgün gideceği yer..Rabbim sabırlar versin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, haklısın .Dostlar sağ olsun.
      Sevgiyle kal.

      Sil
  4. Başınız sağolsun,ALLAH sabırlar versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Amin diyorum.
      Sevgiyle kal.

      Sil
  5. Cok uzuldum Basin sagolsun arkadasim.
    Malesef hayat bazan aci yuzunu gosteriyor bizlere.
    Allah sabir versin , geride kalan evlatlarina uzun omur versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Amin. Dostlar sağ olsun.
      Sevgiyle kal.

      Sil
  6. Allah sabırlar versin, başınız sağolsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Dostlar sağ olsun.
      Sağlıkla kalın.

      Sil
  7. ALLAH RAHMET EYLESİN...ZOR ÇOK ZOR AMA RABBİMDEN SABIR İSTE CANIM...BOL BOL DUA KURANI KERİM OKU BABAN İÇİN ...MEVLA SANA SABIR VERSİN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Haklısınız babam için yapılacak şey dua okumak.
      Sevgiyle kal.

      Sil
  8. Birgül Ablacım,acını yüreğimde hissederek paylaşıyorum.Babanıza Allah 'tan rahmet diliyorum,mekanı cennet olsun.Size ve ailenize de sabır diliyorum başınız sağ olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bundan eminin canım.Teşekkür ederim. dostlar sağ olsun.
      Sevgiyle kal.

      Sil
  9. Acını yürekten paylaşıyorum Birgülüm bu acıyı yaşayanlar çok iyi anlar. Mekanı cennet olsun canım . Tüm ailenize tek tek başsağlığı diliyorum :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanal dünyanın böylesine güzel dostluklar oluşturması inanılır değil ama iyi ki varsınız. Duygularımı ve acımı paylaştığınızı bilmek içimi ısıtıyor.
      Sevgiyle kal.

      Sil
  10. bu acının ne demek oldugunu çok iyi biliyorum.Allah sabır versin.Ve babanında mekanını cennet etsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın yaşayan gerçekten biliyor. Dilerim diğerlerine de geçinden versin bu acıyı.
      Sevgiyle kal.

      Sil
  11. Nurlar içinde yatsın..mekanı cennet olsun..sabırlar diliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum ve amin diyorum.
      Sevgiyle kal.

      Sil
  12. başın sağolsun allah kalanlara sabır ve sağlıklı uzun ömürler versin
    hangi kelime iyi gelir yarana
    kim unutturur bu acıyı bilemem
    ama bu yara hep kanar derininde
    ölüm acısı unutulmaz yakar kavurur içini
    allah rahmet eylesin başınız sağolsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız sözün bittiği yer. Teşekkür ederim.
      Sevgiyle kal.

      Sil
  13. başın sağolsun canım.mekanı cennet olsun.nur içinde yatar insallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Amin diyorum.
      Sevgiyle kal.

      Sil
  14. Bu acıyı 10 yıldır yaşayan biri olarak sizi çok iyi anlıyorum. Mekanı cennet olsun. Size sabırlar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Ben de sizin sevdiğinize rahmet diliyorum.
      Sevgiyle kal.

      Sil
  15. ablacım başınız sağolsun, Rabbim sabırlar versin..
    Babacığın rahmete nail olsun, nur içinde yatsın inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Dostlar sağ olsun.
      Sevgiyle kal.

      Sil
  16. başın sağolsun, Allah sabırlar versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim amin diyorum.
      Sevgiyle kal.

      Sil
  17. Acınızı paylaşır, sabırlar dilerim.

    YanıtlaSil
  18. Canım başın sağolsun,Allah sabirlar versin:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim amin diyorum.
      Sevgiyle kal.

      Sil
  19. Sevgili Birgül hanım.
    Gerçekten 'sözün bittiği yer' Allahım sabrınızı arttırsın. Başsağlığı diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın canım bazen sözler yetersiz.
      Sevgiyle kal.

      Sil
  20. Başın sağolsun canım ne desek boş ...

    YanıtlaSil
  21. Başın sağolsun Birgül,
    Allah babacığına rahmet eylesin, nurlar içinde yatırsın.
    Bende babamı kaybedeli 13 yıl oldu, yeri dolmuyor :(

    YanıtlaSil
  22. Başın sağ olsun canım. ...

    YanıtlaSil
  23. Özleyerek gelmiştim Birgül Ablacım bloğuna.. Ben yokken kimbilir neler yapmış neler döktürmüştür Birgül Ablam diyerek gelmiştim. İçim acıdı inanın.. Başınız sağolsun, Allah sizlere sağlıklı, huzurlu ömürler versin, babanızın mekanı cennet olsun demekten başka bişey söylenmiyor Birgül Ablacım.. Yaranı birlikte sarmak, acını biraz da olsa hafifletebilmek için biz burdayız..

    YanıtlaSil
  24. Şimdi haberim oldu Birgül hanım, çok üzüldüm. Toprağı bol olsun, ışıklar içinde uyusun.
    (oysa yeni yıl kutlaması için gelmiştim, geç kaldığım için kusura bakmayın.)

    YanıtlaSil
  25. uzun zamandır bloglarla ilgilenemedim.yılbaşı mesajını alınca geri dönüp teşekkür etmek istedim.üzücü haberi öğrendim.Allah sabır versin.mekanı cennet olsun .sözün bittiği yerdeyim...

    YanıtlaSil
  26. Uzun zaman olmuştu bloglara bakmayalı..
    Bu üzücü haberi yeni gördüm canım çok ama çok üzüldüm.
    Mekanı cennet olsun.
    Rabbim sizlere sağlık versin sabır versin

    YanıtlaSil
  27. Bu acıyı bilen biri olarak acını paylaşıyorum canım. Başın sağ olsun Allah sabırlar versin.

    YanıtlaSil
  28. Ablacım,kandiliniz mübarek olsun.Selam ve dua ile..

    YanıtlaSil
  29. Basin sagolsun canim . sabirlar diliyorum. Allah evlarlariniza uzun omurler versin ablam . sevgilerimle opuyorum.

    YanıtlaSil
  30. Selam Birgül hanımcığım
    Uzun bir aradan sonra bloğuma geri döndüm ve kremşantili poğaça yaparken sizi andım. Ziyarete geldim ki üzücü haberle karşılaştım:(
    Rabbim babanızın öteki dünyasını güzel etsin ve merhametiyle kucaklasın inşaallah. 8 yıl oldu aynı acıyı yaşayalı hala taze onun için sana birşey diyemiyorum. Allah acını hafifletsin. Sağlıkla kalın

    YanıtlaSil
  31. Uzun zaman oldu bloglara bakmayalı. Başınız sağ olsun. İyisindir umarım.

    YanıtlaSil
  32. Günaydın Canım,Allah sabırlar versin hepimizde yaşadık yada yaşayacağız. Mekanları cennet olsun.bloglar arasında yorum bırakma ve takibe alma etkinliği başlatıldı 31 Aralık 2015 tarihine kadarı.Hem haberdar edeyim hemde etkinliği desteklemiş olayım dedim. Takibimdesin bende beklerim sevgiler.

    YanıtlaSil
  33. Canım başın sağ olsun,Rabbim yerinde dinlendirsin sizlere de sabırlar versin,sevgiler...

    YanıtlaSil
  34. 2002 yılında babasını kaybeden biri olarak acınızı en derinden hissedebiliyorum. Başınız sağ olsun. Mekanı cennet olsun inşa allah.

    YanıtlaSil
  35. Allah rahmet eylesin Başınız sağolsun.Babanızın mekanı cennet olsun inşaAllah Bende babamı 17 yıl önce kaybettim :( Rabbimden sabır diliyorum

    YanıtlaSil
  36. Yeni gördüm özür dilerim. Babanız ışıklar içinde yatsın. Size de sabırlar diliyorum.

    YanıtlaSil

Nezaketiniz için teşekkür ederim