27 Ocak 2008 Pazar

Tesekkurler...


Evlendigim gune kadar mutfaktaki firinin yakinindan bile gecmeyen biri oldugumdan , evlendikten sonra cok zorlandim. Hele de cok becerekli bir annenin kiziysaniz ,insanlar sizden de O'nun kadar becerekli olmanizi bekledigi icin, iki kat daha fazla yuk oldu. Dusunun ki, makarna sicak suya mi soguk suya mi konur onu bile bilmiyordum. Saka gibi degil mi? Bu arada corbanin icindekileri bulmak icin mucadele eden sevgili esime buradan tesekkur etmek istiyorum, Sofraya oturup ac kalktigi gunlerde , sen bunu becerebilirsin diye bana destek olup, benden umidini kesmedigi icin.

Sevgili arkadaslarım Senay ,Nihayet ,Beysun , Emine Beder'in kitaplari ve daha sonrasinda Portakal Agaci sitesi sayesinde gittikce daha iyi oldum. Ama sanmayin bir kac ayda, uzunca zaman annecigim ve kiz kardesim gelip misafirlerime pasta borek yapti. Onlara da cok tesekkur ediyorum.

Kardeslerime, yedikleri pismemis yemeklerde, yanmis ya da tas gibi pastalarda bana cok guzel olmus diyerek verdikleri destek icin tesekkur ediyorum.

Hayatimin gayesi kizlarimin yeniliğe cook acik olmalari :) nedeniyle tesekkur ederim.
Teknoloji ozurlu oldugum icin bu siteye hazirlamam da yardimci olan :) kardesim Yesim'e tesekkur ediyorum. Ve en onemlisi hayatimda ki guzel dostlara, guzel yegenlere , buyuk kocaman ve sicacik aileme cok tesekkur ediyorum. Bana bunlari verdigi icin de Allah'a tesekkur ediyorum.

2 yorum:

  1. Hayirli olsun. Bulubulum nihayet internette, sevdigi isler hakkinda kendisini ifade edebilcegi bir mekana sahip oldumus.
    Teknoloji ozurlu demissin kendin icin ama, her hangi bir seyi basarmayi kafana koydugunda, neler yapabildiginin yakin sahidi olarak, bu blogu da cok kisa surede zirveye cikaracagina eminim.
    Yillardir pasta borek konusunda bitmeyen bir aclikla yaptiklarini yerken, artik bunlarin nasil olustugunu da okuyacak olmak, beni dahada heyecanlandiriyor.
    Yazi iple cekiyorum o guzelim hafif tatlilarin icin:)))

    YanıtlaSil
  2. aslinda bu sitenin mimari sensin tesra :)yapabilecegime inandirdigin icin ,,,varliginla daha gucluyum :))) yazin da en guzel tatlilar senin tabi ki. seni seviyorum

    YanıtlaSil

Nezaketiniz için teşekkür ederim