23 Haziran 2009 Salı

Nuray'ıma teşekkürler


Günlerdir evimizde badana boya nedeniyle bilgisayarımla bir araya gelemedim. Biraz daha işimiz var ama sonundaki güzelliği düşününce yorulduğuma değer diyorum.
Sadece arkadaşlarımla mesajlaşamadığım için onları özlüyorum.
Sanal alemin güzel insanları benim için o kadar özeller ki, edaca30’ un bana yaptığı güzellikten sonra, benim için çok özel yeri olan Akasya kokusu Nuray’ım bana bir paket göndermiş. Paketi açtığımda kendi elleriyle ördüğü çanta, Mardin’e ait olan kavrulmuş şehriye ve daha bir çok hediye karşıma çıktı. Bir an için zaman durdu. Ne diyeceğimi bilemedim. Gözümden dökülen göz yaşında mutluluk vardı. Ta Mardin’den beni düşünerek bana bir şeyler yapmış olması elbette onun ne kadar özel biri olduğunu gösteriyordu, Telefonda neler söyledim, neler dedim pek bilmiyorum. Genelde duygulandığımda konuşamam.
Buradan çok özel olan Akasya kokuma tekrar teşekkür ediyorum. Ellerine, yüreğine ve emeğine sağlık.
Bu arada Gülümse hayata beni mimlemiş. En kısa zaman da sorularına yanıt vermeye çalışacağım.
Hepiniz sevgiyle kalın.

10 yorum:

  1. keyıfle kullan tadını cıkarrrr bızdende sana kocccaman sevgıler :)))

    akasyamla bol bol goruscem artık ınsallah tayını buraya cıktı :))

    YanıtlaSil
  2. iyi günlede kullan afiyetle ye canım kolaylıklar diliyorum.

    YanıtlaSil
  3. ABLACIM GÜLE GÜLE KULLAN.NE GÜZEL AYNI ŞEHİRDE OLUNCA BÖYLE HEDİYELEŞMEK.SİZLERLE TANIŞMAYI ÇOK İSTERDİM.SEVGİLERİMLE.

    YanıtlaSil
  4. Canım nuray o kendini bilide diğinde kim o şanslı diye msj yazdım:))
    Dostluğunuz arkadaşlımız daim olsun mutlu günlerde kullan canım...

    YanıtlaSil
  5. İşlerinizde kolaylıklar diliyorum. Herşey gönlünüzce olsun.
    Güzel günlerde kullanmanız dileğiyle
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. canımmm,nasılsın.bende senin gibi boya-badana,tadilat işiyle uğraşıyorum.bitiremedik daha.gelemedim kusura bakma.
    yeni şablonun çok hoş ve güzel olmuş.çok iç açıcı ve ferah.cıvıl cıvıl.çok hoşuma gitti.güle güle kullan.öptümmm.

    YanıtlaSil
  7. ben bu çantayı tanıdım:)) güle güle kullan.
    canım kandilin mübarek olsun.dualarında olmak dileğiyle sevgiler bıraktım.

    YanıtlaSil
  8. güle güle kullanman dileklerimle
    çok sevgiler.....

    YanıtlaSil
  9. SIZE KARANFILIN SADAKATINI, SUMBULUN BAGLILIGINI, MENEKSENIN TEVAZUSUNU,
    LALENIN GURURUNU, LEYLEGIN SAADETINI VERSEK BIZEDE DUA EDERMISINIZ.
    KANDILINIZ MUBAREK OLSUN.

    YanıtlaSil
  10. Bu gece kulun yalvarış ve yakarışlarını Yüce Mevla'ya sunacağı ve O'nun sonsuz affından, merhametinden, iyiliğinden bol bol yararlanacağı umut, huzur ve müjde gecesidir.Regaib Kandiliniz mübarek olsun!

    YanıtlaSil

Nezaketiniz için teşekkür ederim