8 Mart 2010 Pazartesi

Dünya Kadınlar Günü


HOŞGELDİN KADINIM
Hoş geldin kadınım benim hoş geldin
yorulmuşsundur;
nasıl etsemde yıkasam ayacıklarını
ne gül suyum ,ne gümüş leğenim var,
susamışsındır;
buzlu şerbetim yok ki ikram edeyim
acıkmışsındır;
beyaz ketenli örtülü sofralar kuramam
memleket gibi yoksuldur odam.
Hoş geldin kadınım benim hoş geldin
ayağını basdın odama
kırk yıllık beton, çayır çimen
şimdigüldün,
güller açıldı penceremin demirlerinde
ağladın,
avuçlarıma döküldü inciler
gönlüm gibi zengin
hürriyet gibi aydınlık oldu odam...
Hoş geldin kadınım benim hoş geldin.
Nazım HİKMET
Türkiye Cumhuriyeti’nin odak noktasında yer alan , üstlendikleri misyonu yaşatma görevini ,ülkenin yaşadığı problemlerin birinci derecede muhatabı olmamalarına rağmen hiçbir fedakarlıktan çekinmeden yerine getirmiş, modern ve çağdaş Türkiye’nin oluşmasında söz sahibi olmuş olan kadınlarımızın bu anlamlı gününü içtenlikle kutluyorum.

9 yorum:

  1. kadınlar günün kutlu olsun canım.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir yazı.Hepimizin kadınları günü kutlu olsun.SEVGİLER ......

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir şiir ve yazı, hepimizin kadınlar günü kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  4. Canim hayirli bir hafta diliyorum kadilar günün kutlu olsun sevgiler öptüm.

    YanıtlaSil
  5. Çok, öyle çok severim ki bu şiiri...günün kutlu olsun canım:)

    YanıtlaSil
  6. Kadınlar günün kutlu olsun ablacığım.

    YanıtlaSil
  7. dünya kadınlar gününüz ktlu olsun...sevgiler......

    YanıtlaSil
  8. Dünya kadınlar günümüz kutlu olsun canım...

    YanıtlaSil
  9. Kocaman sevgilerimi gönderiyor ve kadınlar gününüzü kutluyorum
    sevgilerimle

    YanıtlaSil

Nezaketiniz için teşekkür ederim