11 Mart 2010 Perşembe

Patates mücveri


Hep başkalarından duyardım ve kendi başıma gelmeyeceğini sanırdım.
Telefonuma “DEĞERLİ ABONEMİZ PEPSİ YAŞATIR SENİ BAŞLATMIŞ OLDUĞU PEPSİ ÇEKİLİŞİ KAMPANYASI SONUCUNDA HATTINIZ PARA KAZANMIŞTIR. BİLGİ İŞLEM İÇİN 0534 573 16 43 ARAYIN PEPSİ”
Yazılı bir mesaj geldi. Pepsi.com.tr ‘ye girdim ve böyle bir etkinliğin temmuz ayında bittiğini ve dolandırılanların yazdıklarını okudum.
Söylenen telefonu aradım ve bir beyle konuştum. 10.000 TL. kazandığımı en yakın atm ye giderek kredi kartımın ya da herhangi bir hesap numarasını verirsem derhal hesabıma parayı yatıracağını belirtti. Konuşmalarımız sonucunda çok kızarak telefonu kapattı.
Lütfen böyle gelen telefonları dikkatle araştırmadan denileni yapmayın. Maalesef böyle aç gözlü insanlar yüzünden güzel insanlara olan inançlar da azalıyor. Onlara yenilmeyelim ama dikkatlide olalım diyorum.

Patates sevdalısı olarak, Nuarlp’in elinden blogunda görüp yaptığım patates mücverinin tarifini vermek istiyorum. Arkadaşıma çok teşekkürler.

Malzemeler
  • 2 adet büyük boy patates rendesi
  • 1 kuru soğan rendesi
  • İnce kıyılmış maydanoz
  • 1 tatlı kaşığı tuz
  • Nane, karabiber, kırmızıbiber
  • 1 yumurta
  • 1 çay bardağı un
  • Bir tutam sevgi
Yapılışı
  • Patates rendesini yaptıktan sonra suyunu iyice sıkın.
  • Rendelenmiş soğan ve diğer malzemeleri karıştırın.Yoğurun.
  • Kızgın yağın içine kaşık kaşık koyarak kızartın.
  • Afiyet olsun.

15 yorum:

  1. Ellerine sağlık ben içine havuç ta rendeleyerek karışık yapıyorum çokta güzel oluyor.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. canım 1 ay önce aynı mesaj banada geldi.bende araştırdım,dolandırıcılık olduğğunu anlayıncada hemen mesajı sildim ve hiç aramadım.allah hepimizi bunlardan korusun.mücverine gelince çok nefis görünüyor.ellerine ssğlık

    YanıtlaSil
  3. ABLACIM NE YAZIKKİ VAR İŞTE BÖYLE KARAKTERSİZLER.. GEÇMİŞ OLSUN DİYEYİMM BEN SANA.. VE MÜCVERİN ÇOK GÜZELL BENDE ALDIM TARİFİNİ NURALPİN AMA DAHA DENEMEDİM:))

    YanıtlaSil
  4. ellerine saglik,patatesin her turlusu lezzetli oluyor,bu da harikadir eminim

    YanıtlaSil
  5. Başlığı görünce kazandınız sandım, akıllıca davranmışsınız.Mücvere gelince eline sağlık, yarasın:)

    YanıtlaSil
  6. canim ellerine saglik citir citir afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  7. canım mücver çok güzel görünüyor bende çok severim patateslisini ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  8. Valla ablacim tv'de goruyorum malesef turkiyede boyle seyler çok oluyor,dikkat edilmeli ve kimseye hesap numarasi verilmemi hepsi sahtekar,geçmis olsun sana iyi ki de anladin arastirip baktin. Patates mucveri çok severim sende harika yapmissin hemen bir tane aliyorum,opuyorum seni.

    YanıtlaSil
  9. patatesli olan herşeyi severim buda ayrı bir güzel oluyor ellerine sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
  10. İnsanların aklı sahtekarlığa gelince müthiş çalışıyo. İyi ki araştırmışsın.
    Patatesin her halini çok severim. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  11. çok geçmiş olsun canım ya,ne biçim insan bunlar.öyle nefret ediyorum ki bu pis insanlardan...uzak olsunlar bizden.
    mücver nefis olmuş ellerine sağlık tatlım
    öpüyorum

    YanıtlaSil
  12. ımm nefıs görunuyor canım ellerıne saglık:)sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Merhabalar ben geldim:)Patatesli herşeyi çok severim.Görüntü harika .Ellerinize sağlık.Sevgiler bıraktım.

    YanıtlaSil
  14. Patatesli tüm lezzetlere bayılırım, hele bu da nefis olmuş, ellerine sağlık,
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  15. canim ablacim ellerine saglik patates mücverini cok severim insallah bu tarifide denicem, ben cok sükür iyiyim bi problem yok Allaha sükür ama biraz yogunum oyüzden eskisi gibi sIk giremiyorum ilgilenemiyorum blogumla,bende sizleri inanin cok özledim insallah 10 gün sonrada umreye gidecegiz insallah nasib olur dua et ablacim.buarada sen nasilsin ne var ne yok ;)

    YanıtlaSil

Nezaketiniz için teşekkür ederim