30 Ocak 2010 Cumartesi

Ispanaklı Pizza



Kızımın gelmesiyle beraber bir koşuşturma yaşadık.
Tüm akrabaları onu çok özlemişti. Herkes onun en sevdiği tatları yapıp yedirdi. Bazen de o dostlarını çağırıp beraberce güzel vakit geçirdiler.. En güzeli beş gün geceleri onunla yattım. Kokusunu öylesine özlemişim ki.
Gelir gelmez ilk iş dört tane şapka ördürdü bana. Hayatta en çok sevdiği şey değişik şapkalar takmak.
Kendisi de ip aldı. Çok değişik bir atkı modeli beğendi onu başladı. Kastamonu da tamamlarım dedi.Kızımla dolu dolu vakit geçirdik.Ilgaz’ın yolları kapalı diye gidiş saatini öne aldı. Çok şükür rahatça gitmiş. Dilerim en kısa zamanda yeniden gelir.

Tarifini,portakal ağacı ndan aldığım ıspanaklı pizzanın tarifi ile sizleri baş başa bırakıyorum.

Malzemeler

  • 1 kg. ıspanak
  • 1 adet soğan
  • 1 adet kırmızı biber
  • 3 adet yeşil biber
  • 2 yemek kaşığı zeytinyağı
  • 1 su bardağı kaşar peyniri rendesi
  • Bir tutam sevgi
Yapılışı
  • Ispanakları iyice yıkadıktan sonra hiç su koymadan büyük bir tencerede haşlayın.
  • Ispanaklar iyice suyunu çekince küçük küçük doğrayın. Suyunu iyice sıkın.
  • Yemeklik doğranmış soğan ve biberleri zeytinyağında kavurun.
  • Ispanağı ekleyin ve kavurun.
  • Bu malzemeyi tepsiye döşeyin.
  • Rendelenmiş kaşar peyniri üzerine serpin.
  • Kaşarlar eriyene kadar pişirin.
  • Afiyet olsun.

16 yorum:

  1. KIZINIZ KASTAMONUDAMI OKUYOR BENDE KASTAMONULUYUMM AMA GÜMÜŞHANEDE YAŞIYORUM TÜHH KEŞKE KASTAMONUDA OLSAYDIMM...KIŞI AĞIRDIR MEMLEKETİMİN.. MEMLEKET ÖZLEMİM ÇOĞALDI AYY.. İÇİM FENA OLDU..

    YanıtlaSil
  2. selam canım pizzayı çok severim ıspanakta favorimdir ama pizzada denemedim eminim çok lezzetli olmuştur.afiyet şeker olsun.
    Canımyeni açtıgım forumsitemde senıde görmek benı çık mutlu edecek bekliyorum. sevgiler.
    http://hamaratabla.yetkinforum.com/forum.htm

    YanıtlaSil
  3. Canım merhaba..Ellerine sağlık..Harika görünüyor..Kızın gelmesine sevindim ama gitmesine üzüldüm..Hayat işte..Allah kavuştursun.Mutlu kal..

    YanıtlaSil
  4. allah kavuştursun canım..
    sağ selim dönmüş gözünüz aydın.
    ıspanaklı pizza hiç yapmadım..
    sanırım hafif bir lezzet çıkmıştır ortaya..
    hepinize afiyetler olsun ..
    sevgiler iyi tatiller.

    YanıtlaSil
  5. Pizza enfes gözüküyor.Kuzucuğunu da Allah kavuştursun:)

    YanıtlaSil
  6. Allah kavuştursun canım
    En kısa zamanda tekrar biraraya gelirsiniz inşallah,
    Ispanak vazgeçemediklerim arasında en kısa zamanda deneyeceğim
    elinize sağlık
    iyi haftasonları dileğiyle, sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Allah kavustursun canları sag olsun hasretlık cok zor bılırım
    Pızza cok degısık guzel gorunuyor
    elıne saglık
    Sevgıler

    YanıtlaSil
  8. Öncelikle oglum icin yapmis oldugunuz güzel duaya "AMIN" diyorum ve ekliyorum.... "Allah ta sizi evladinizdan güldürsün, tez vakitte tekrar kavustursun"... Benim de bir 24 yasinda bir kizim var ve sizi cok iyi anlayabiliyorum... Rabbim acilarini göstermesin.... Bu arada ispanakli pizzaniz sahane görünüyor, ellerinize saglik.
    Sevgi, saygilarimla Filiz

    YanıtlaSil
  9. Allah tez zamanda kavuştursun.
    Bol vitaminli pizza nefis görünüyor. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  10. ETKİNLİĞİMİZE BUYRUN;

    SEVGİLİ ARKADAŞLAR düşbahcesi.blogspot.com ve pembetatlar.blogspot.com TARAFINDAN HAZIRLANMIŞ OLAN HEDİYEŞLE ETKİNLİĞİNE
    SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ DAVET EDİYORUZ...
    1 ŞUBAT 2010- 28 ŞUBAT 2010 TARİHLERİ ARASINDA ORTAK BLOGUMUZ OLAN pembedüşbahcesi.blogspot.com 'DA BAŞLATACAĞIMIZ ETKİNLİĞİMİZDE BİZİ YALNIZ BIRAKMAZSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ...

    HAYDİ ARKADAŞLAR HEDİYELEŞELİM KAYNAŞALIM...

    DETAYLI BİLGİ İÇİN:pembedüşbahcesi.blogspot.com adresine uğramanız rica olunur...

    YanıtlaSil
  11. ıspanaklı herşeye varım
    harika görünüyor ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  12. ELLERİNE SAĞLIK CANIM..ISPANAKLI YEMEKLERİ AİLECE SEVİYORUZ AMA PİZZADA HİÇ DENEMEMİŞTİM.GÜZEL FİKİR İLK FIRSATTA DENEYECEĞİM İNŞAALLAH.GÖRÜŞMEK ÜZERE KOCAMAN SEVGİLER CANIM...

    YanıtlaSil
  13. Tam zamanı arkadaşım böyle bir tarifin, fast food gıdaları böyle evlere sağlıklı bir şekilde taşımak çok mantıklı ve gerekli, ellerinize sağlık, çok güzel tarifler, yorum ve ziyaretleriniz için teşekkürler ayrıca, sevgiyle sağlıkla kalınız.

    YanıtlaSil
  14. canım ablam allah her zaman yavrularının yolunu acık etsin ..
    şapka ay ne güzel bende cok severim ah birde becerebilsem :))
    canım benim kızına az da olsa doyabilmiş olmana cok sevindim tekrar allah kavuştuırsun inş.

    pizza da super olmuş ellerine saglık
    afiyet bal olsun
    sevgiler

    YanıtlaSil
  15. Tarifleriniz arasında gezerken bu nefis tarifi görünce yazmadan geçemedim,ıspaklı her yemeğe bayılırım,elinize sağlık,harika olmuş.

    YanıtlaSil

Nezaketiniz için teşekkür ederim