21 Ocak 2010 Perşembe

MİM


Sevgili Sena Çeyiz tarafından sobelenmişim.
İşte soruları ve yanıtlarım;


*Blogunuzu ilk ne zaman açtınız?
-27 ocak 2008 tarihinde.





*Blogunuzda işlediniz konular nelerdir?
-Yemek, örgü, güncel konular.






*Blogunuzla ilgili düşünceleriniz nelerdir?
-Blogumla ilgilenmeyi, dostlarımı izlemeyi, onlardan bir şeyler öğrenmeyi seviyorum.








*Blogunuza yadığınız ilk yazı nedir?
- 27 Ocak 2008 Pazar günkü “Başlarken“. Başlıklı yazım



*Sizi izlemeye alan ilk kişi kimdir?
-Sevgili dostum Myoopie .


*İlk yorum yazan kişi kimdi?
-27 Ocak 2008 tarihinde ,büyük kızım Gözde.




*En çok yorum alan yazınız hangisidir?
- 36 yorumla 28 Aralık 2009 tarihli “Muzlu Muffin” tarifim.





*Beğendiğiniz ,düşündüğünüz yazınız?
-10 Mayıs 2009 pazar günkü “Anneler Günü” başlıklı yazım .




*Tarafınızdan düzenlenen etkinlik( var ise)?
*Hiç etkinlik düzenlemedim.




*Katıldığınız etkinlik?
-"Porselen Demlik Çay Saati" etkinliklerine .





*Katıldığınız yarışmalar?
-İlk kez Soft Blow “Kek kalıbı kullanılarak hazırlanan tarifler”yarışmasına na katıldım.




* 100 ve katlarındaki üyeleriniz (var ise)?
-85 sevgili izleyenim.

 
*Toplam yazı adetiniz ( geçen yıla ait) ?
-2009 yılına ait 91 adet yazı.
* Her gün ziyaret ettiğiniz blog ve siteler nelerdir?
-İzleyicilerim ve listemdekileri ,hemen hemen her gün ziyaret etmeye çalışıyorum


 *Blogunuzun size kazandırdıkları?
-Çok güzel dostluklar.


Bende sevgili arkadaşlarım.
Benimdenizim
Esradan 'ı mimliyorum.

2 yorum:

  1. mesajlarını aldım çok teşekkür edrim arkadaşım yanımdaolduğun ve desteğin için

    YanıtlaSil
  2. sevgili bülbül üm güzel gününü kutlar mutluluklar dilerm,daha bir hafta oldu geleli amma çok özledim Ankara mı sizlere emanet artık selmlar

    YanıtlaSil

Nezaketiniz için teşekkür ederim