6 Ocak 2010 Çarşamba

Piramit pasta



Bu yıl da etkinliklere devam.

51. "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN" ev sahipliğini yapan ,
japoncekirdegi ne tarifini çok severek takip ettiğim, pastacikiz dan aldığım piramit pasta ile katılmak istedim.

Arkadaşıma kolaylıklar dilerim.

Malzemeler
  1. 500 gr.tatlı lor
  2. 2 adet yumurta
  3. 2 paket kare bisküvi
  4. 1 su bardağı pudra şekeri
  5. 125 gr. Eritilmiş, soğutulmuş margarin (ben 75 gr. Kullandım)
  6. 1 adet vanilya
  7. 2 adet muz
  8. Bisküvileri ıslatmak için ılık süt
  9. Bir tutam sevgi
Üzerine
  • Hazır çikolata sosu
  • Süt
Yapılışı
  • Yumurtaları çırpın.
  • Loru, şekeri, vanilyayı, margarini ekleyin, çırpın.
  • Alümünyum folyoyu düz bir zemine yayın ve üstüne streç film serin.
  • Bisküvileri sütle ıslatın.
  • Enine 3, boyuna 5 sıra olmak üzere dizin.
  • Hazırladığımız kremadan üzerine sürün.
  • Onun üzerine bisküvileri aynı şekilde sütle ıslatarak yeniden dizin.
  • 3 kere bu işlemi yapın.
  • En üste krema sürün.Ortasına muzları dizin.
  • İki kenarı ortada birleştirerek piramit şeklini verin.
  • Kalan kremayı üstüne sürün, dolapta bir gece bekletin.
  • Ertesi gün üzerine çikolata sosu dökün.
  • Ceviz, şan fıstığı ile de süsleyin.
  • Afiyet olsun.

22 yorum:

  1. Görüntü harika, eminim tadıda öyledir.Lor nasıl bir tat verir merak ettim,ellerine sağlık,afyet olsun..sevgiler

    YanıtlaSil
  2. merhaba sevgili bülbülüm..yaptığınız etkinlikleri aslında hem çok merak ediyorum hemde gıpta ile bakıp takip ediyorum sizi..bu dayanışmanız gerçekten çok etkileyici..bütün pasta tariflerimi hep sizlerden alacağım..kimi zaman bakıp bakıp yapmaya çalışıyorum..bu arada bana yazdığın yorum için teşekkür ederim..bensi asla meşgul etmezsin hatta hikayeni dinlemek çok büyük bir zevk verir..ayrıca severek yaşamak dünyanın en özel en güzel duygusu..sanırım bu nedenle bloguna farklı bir enerji veriyorsun..sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  3. Mükemmel görünüyor pastan. Ellerine sağlık.
    Tatlı loru nerden alıyorsun? Ben marketlerde bulamıyorum. Markası ne ve nasıl satılıyor? Bilgi verebilirmisin?

    YanıtlaSil
  4. hımm enfes görünüyo.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık canım tam da çay içiyordum bir dilim aldım kaçtım:))))

    YanıtlaSil
  6. canım benim ellerine saglık yine super olmuş
    afiyet bal olsun
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. NE GUZEL OLMUS ELLERINE SAGLIK
    BIR BARDAK CAY ESLIGINDE NASILDA YENIR..AFIYET OLSUN
    SEVGILER

    YanıtlaSil
  8. yaseminlerim.6 Ocak 2010 17:20

    Arkadasim piramit pastan nefisssss olmus neyse bir parcacik sicacik cayin yaninda iyi gider aldim gidiyorum ,ellerine saglik afiyet seker olsun canimarkadasim sevgiler....

    YanıtlaSil
  9. Canım çok severim ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  10. Harika bir görüntüsü var eminim tadıda öyledir..Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  11. ellerine sağlık canım çok güzel görünüyor.sevgiler selamlar her zaman bekleriz.

    YanıtlaSil
  12. ellerine sağlık canım en sevdiğim pastalardan biridir sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Pasta çok güzelmiş.Ben bir kek tutturdum,çay saatlerinde hep ondan yapıyorum:))

    YanıtlaSil
  14. Sevgili Mahperi,
    tatlı lor, marketlerde peynir reyonunda satılıyor. Ben ergüvan marka kullanıyorum.
    Sevgili Zeynep çeyizevi,
    peynir gibi ama tatlı olduğu için pasta da peynir varmış gibi durmuyor. gayet lezzetli.
    Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  15. bende yapıyordum ama üzerine çikolata sosu dökmek aklıma hiç gelmemişti.ellerinize sağlık.dolabımda var.ben de çikolata sosu dökeceğim banane banane kıskandım:):)

    YanıtlaSil
  16. ABLACIM ELLERİNE SAĞLIK.KABUL EDERSEN SANA BİR ÖDÜLÜM VAR.YANAKLARINDAN ÖPTÜK.

    YanıtlaSil
  17. bülbülüm gülümmmmmm:)))
    ellerine sağlık canım.çok sevdiğim bir pasta hazırlamışsın.benim içinde ye lütfen:)))
    öpüyorum

    YanıtlaSil
  18. ellerinize sağlık güzel görünüyor, bende deniyeceğim .uzun süredir bloğa giriş yapamıyordum ,problem vardı.

    YanıtlaSil
  19. ne kadarda güzel görünüyor böyle bittim resmen ellerin dert görmesin canım

    YanıtlaSil
  20. ellerine saglik ablacim cok lezzetli görünüyor , nasilsin buarada umarim iyisindir AeO ;)

    YanıtlaSil
  21. Ellerinize sağlık... çok güzel görünüyor.

    YanıtlaSil

Nezaketiniz için teşekkür ederim