28 Aralık 2009 Pazartesi

Muzlu muffin


Bir koca yılı daha bitirmemize sayılı günler kaldı. İyisiyle, kötüsüyle, acısıyla, mutlulukla bir yıl daha geçti.
Her yıl sonunda bir muhasebe yapmayı severim. Bu yıl bana neler kazandırmış. Hayatıma neler katmış diye. Eğer pişmanlıklarım çoksa üzülürüm. (İnsan kendisine yalan söyleyemez ne de olsa.)
Geriye dönüp baktığım da kendi adıma iyi bir yıl görüyorum. (Ülkem adına diyemeyeceğim)
Dilerim yeni yıl hepimize ve özellikle de Ülkeme iyi şeyler getirir. Çok ihtiyacımız var.

Tarifini sibelinkahvesi den aldığım, muzlu muffinleri ,50. “PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ” ne ev sahipliği yapan nursen-yemek 'e gönderiyorum.Arkadaşıma kolaylıklar dilerim.

Malzemeler

  • 2 adet yumurta
  • 4 kahve fincanı un
  • 2 kahve fincanı toz şeker
  • 1 adet kabartma tozu
  • 1 adet vanilya
  • 1 tatlı kaşığı tereyağını eritin üzerine sütle 1 kahve fincanına tamamlayın.
  • 1 kahve fincanı sıvıyağ
  • 2 adet muz ( ya da 150 gr. Frambuaz)
  • Bir tutam sevgi
Yapılışı
  • Yumurtaları, sıvıyağı ve tereyağlı sütlü karışımı çırpma teliyle çırpın.(Mikser kullanmayın, muffinler diğer kekler kadar çırpılmayı sevmezler diye not düşülmüştü)
  • Elenmiş un, kabartma tozu ve vanilyayı ekleyin tahta kaşıkla çırpın.
  • İçine(frambuazları ya da damla çikolata, limon kabuğu rendesi, elma+tarçın, havuç+ceviz+tarçın, böğürtlen, çilek) muzları koyun.
  • Hamuru kağıt koyduğunuz muffinlere kaşıkla paylaştırın.
  • Önceden ısıtılmış fırında 180 derecede 15 dakika pişirin.
  • Yine de kendi fırınınızın pişirmesini siz daha iyi bilirsiniz.
  • Afiyet olsun.

35 yorum:

  1. Haber programları içimizi karartıyor değil mi.Gene de kötümser olmayalım.Ülkemizi güzel günler bekliyor inşaAllah:)
    Ellerine sağlık.Muffinler hoş olmuş.

    YanıtlaSil
  2. Selamlar arkadaşım,ellerine sağlık.
    Tarifin yayında.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. ablacım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. canım ellerıne sağlık sevgıler...

    YanıtlaSil
  5. tüm temennilerine kalben katılıyorum.
    tüm güzel dileklerin sanada geri dönsün.
    ağzının tadı bu güzeller gibi hiç bozulmasın.
    nice senelere..

    YanıtlaSil
  6. Muffinler çok leziz görünüyor. ellerine sağlık.. MUTLU HUZURLU VE BEREKETLİ BİR YIL DİLİYORUM.. SEVGİ İLE..

    YanıtlaSil
  7. Canım ne güzel dikelerde bulunmulun güzel kalpli arkadaşım:))

    Eline yüreğine sağlık....

    YanıtlaSil
  8. canım yeni yıl sana güzellikler getirsin ellerine saglık muffinler çok güzel görünüyor

    YanıtlaSil
  9. Muffinler çok güzel. Yeni yılda bütün güzellikler seni bulsun.

    YanıtlaSil
  10. Muzlu cok guzel olur valla:) Bende bi baska muzlu tarifi denemistim. Ellerine saglik.

    YanıtlaSil
  11. ellerine sağlık...harika görünüyor..

    hep görüyorum böyle tarifler denemek istiyorum ama unutuyorum:))

    YanıtlaSil
  12. Muffinler harika görünüyor. Ellerine sağlık.
    2010 insanlar için ve Türkiye için daha hayırlı bir yıl olur inşallah.
    Ablacım yeni yılın kutlu olsun.
    Bu arada seni mimledim. Görüşürüz.

    YanıtlaSil
  13. canım arkadaşım güzel dileklerin için teşekkürler..bende senin yeni yılını kutluyorum.herşey gönlünce olsun..sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Bembeyaz yağan kar, ne yaşanmışsa yaşansın örter geçmişin hatalarını... Yeni bir gelecek sunar bize ve yeni bir başlangıç... Yeni yılın tüm insanlığa ve ülkemize barış, mutluluk getirmesi dileğiyle yeni yılınızı kutlarım. Her şey gönlünüzce olsun!

    YanıtlaSil
  15. 2009 yılı acılarımızla, sevinçlerimizle geride kalacak. 2010 daha fazla umut, daha fazla sevinç, daha fazla mutluluk getirsin. Yaşamında güzel günler, mutlu yarınlar, gerçek dostluklar hep seninle olsun. Yeni yılın sana ve tüm sevdiklerine sağlık, mutluluk, neşe, başarı, bolca para, sevgi ve huzur getirmesini dilerim. Mutlu Yıllar

    YanıtlaSil
  16. Sevgi bestesinin tınılarını tüm insanların yüreğinde hissedeceği, hüzünlerinizin dostluklarla silineceği, ümitlerinizin hiç bitmeyeceği, sağlık, mutluluk ve başarı dolu bir yılı sevdiklerinizle birlikte geçirmeniz dileğiyle. Yeni yıl size sağlık, mutluluk, başarı ve bol kazanç getirsin! Neşe dolu bir yıl geçirin!

    YanıtlaSil
  17. Neşeli,bol kazançlı,keyifli,başarılı ve her anı sevgi dolu yeni bir yıl geçirmen dileğiyle..YENİ YILIN KUTLU OLSUN CANIM Sevgiler...

    YanıtlaSil
  18. Canım Yeni Yılın bir önceki yıldan daha bereketli sağlıklı ve huzurlu geçmesi dileği ile

    Sevgiler Öpüyorum.

    YanıtlaSil
  19. htttp://belguzarannne.blogspot.com31 Aralık 2009 14:22

    Yağan her damla mutluluk olup yüreğine dolsun. Ne rüzgar kırsın seni ne de güneş yaksın. Çirkinleşen dünyaya, yıkılan umutlara inat... NİCE MUTLU YILLARA(mutluyıllardilerim:)

    YanıtlaSil
  20. Benim vefalı arkadaşım uzun süredir ben gelemediğim halde sen yorumlarınla beni yalnız bırakmadın Allah razı olsun çok teşekkür ediyorum canım..bundan sonra daha sık görüşeceğiz inşaallah.sağlıklı ve güzel mutlu günler geçirmen dileğiyle sevgiler..

    YanıtlaSil
  21. gelecek yeni yılın kutlu olsun yarında geçmiş yılını kutliiicam:)mutlu yıllaaaaaaaaaar

    YanıtlaSil
  22. Hedefsiz büyük şeyler yapılamaz. 2010 yılında tüm hedeflerinizin gerçekleşmesi dileğiyle..
    Canim saglikli ve mutlu yillar diliyorum,
    sevgiler....

    YanıtlaSil
  23. Ablacim yeni yilini kutlar saglikli mutlu gunler dilerim..sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  24. "Aydınlık bir bakış açısına sahip olmana yetecek kadar güneş diliyorum.

    Güneşi daha çok sevmene yetecek kadar yağmur diliyorum.

    Ruhunu canlı tutmaya yetecek kadar mutluluk diliyorum.

    Yaşamdaki en küçük zevklerin daha büyükmüş gibi algılanmasına
    yetecek kadar acı diliyorum.

    İsteklerini tatmin etmeye yetecek kadar kazanç diliyorum.

    Sahip olduğun her şeyi takdir etmene yetecek kadar kayıp diliyorum.

    Son 'Elveda' yı atlatmana yetecek kadar 'Merhaba' diliyorum."
    (alıntı)

    Her şey yeterli olsun... :))
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  25. Amiga...

    que a fé e a esperança num mundo melhor sejam revividas a cada dia em seu coração!

    Feliz 2010!!!

    Beijinhos.
    Itabira - Brasil

    YanıtlaSil
  26. Neşeli,bol kazançlı,keyifli,başarılı ve her anı sevgi dolu yeni bir yıl geçirmen dileğiyle..YENİ YILIN KUTLU OLSUN Sevgiler...

    YanıtlaSil
  27. Yeni yılın size ve tüm sevdiklerine sağlık, mutluluk, neşe, başarı, bolca para, sevgi ve huzur getirmesini dilerim.

    Mutlu Yıllar :))

    YanıtlaSil
  28. canım bülbülüm epeydir uğrayamıyorum dün bi teşebbüs edeyimde tüm dostlarımı dolaşayım istedim ıggh olmadı..kısa süre önce bi operasyon geçirdim gözlerimden bilgisayara pek bakamıyorum..gözlerim fazla etkilenmeden hemen yazmak istiyorum..koca bir yılı geride bıraktık..klişeleşmiş cümleleri sevdiklerim için kullanamıyorum..iyiki blogun ve sen varsın..yürekten sevdiğimi ve sevildiğimi hissedebiliyorum..yeni bir yıl inşallah hep gülümsetir,mutlu kılar seni..ve bu dostluk bağımızı koparmasın sonuna dek..sevgilerimle..öpüyorum..

    YanıtlaSil
  29. sağlıklı mutlu huzurlu bir yıl dilerim

    YanıtlaSil
  30. Ailenize sağlıklı, huzurlu ve bereketli seneler diliyorum.

    YanıtlaSil
  31. ellerine sağlık ablacım.iyi dileklerine ben de bir amin diyorum.sevgiler

    YanıtlaSil
  32. canim muffinler enfes görünüyor ellerine saglik
    mutlu ve huzurlu bir sene dilerim sevgiler........

    YanıtlaSil
  33. nice nice yıllara ağız tadıyla, sevgi birlik ve beraberlikle,
    bol şans ve bereketle hep beraber çok daha güzel yıllara bülbülcüğüm..
    gönüller bir olsun.

    YanıtlaSil

Nezaketiniz için teşekkür ederim