9 Haziran 2008 Pazartesi

Hatırla Sevgili


Bugüne kadar seyrettiğim en güzel dizi için bir şeyler yazmazsam sanki onlara haksızlık yapacakmışım gibi geldi.
Senaryoyu yazanlar, oyuncular ve elbette ki yönetmen hepsi ayrı ayrı olağanüstü başarılı. Hiç birinin diğerinden daha önemli olduğunu düşünmüyorum. Ama yazanlar ve yönetenlerin, hepsinin kadın olması bana çok mutluluk veriyor. Diyorum ki, kadınların yaptığının bu kadar başarılı olması acaba onların erkeklerden daha çok sevgiye inanmalarıyla mı ilgili. Diğer dizilerde ki, entrika, kötü insan imajları olmadan da dizi izlenebiliyormuş. Bize bunu gösterdiler.
Beni en çok etkileyen ise, her koşulda insanların ne aşktan ne de sevgiden vaz geçmemeleri. İnsanların eski yüzyıllarda kaldı dedikleri sevgililerin emek verildiğinde halen olabildiğini bize gösterdiler. Yasemin’le Ahmet’in sevgisi, Necdet’in karşılık beklemeden sevgisi, Deniz’le Defne’nin sevgisi, Harun’un sevgisi, daha pek çoğunun sevgisi bana hala istenirse ne kadar güzel şeylerin olabileceğini gösterdi. Ailenin acı ve mutlulukta nasıl bir arada olduğunu görmek, işte bu dedirtti.
Sevgi, sevgi, sevgi ...Temelinde menfaate dayalı olmadığında her güçlüğü aşabileceğini bize gösterdi.
Dizi kadar müziği de inanılmaz güzellikte.Her biri ayrı güzel ayrı bir lezzet. Uzunca yıllar boyunca hep dinleyeceğimden eminim.Sadece ihtilal olduğunda çalan müzikler içimi acıtıyor. Ama hepsini o kadar severek dinliyorum ki. Kızlarım artık yeter diyorlar. Allah hepimize böyle sevgi dolu aileler nasip etsin. Ben inanıyorum ki. Temelinde sevgi olan ve emek sarfedilen her şey bu kadar güzel olur.
Yazanlar, oynayanlar ve diziyi çeken herkese ellerine sağlık diyorum. Bize böyle bir güzellik sundukları için karşılarında saygıyla eğiliyorum. İyi ki varsınız.
Hep sevgiyle kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Nezaketiniz için teşekkür ederim