24 Haziran 2008 Salı

Un kurabiyesi


Sevgili Hülyaadresindeki "Porselen Demlik Çat Etkinliği 25" i ayın 29’una kadar uzatmış.
Bu kadar iyi ev sahipliği yapan arkadaşıma kolay gelsin diyorum ve un kurabiyesi ile etkinliğine katılmak istiyorum.

Malzemesi
  • 1 paket yumuşak margarin
  • 2 fincan pudra şekeri
  • 1 adet kabartma tozu
  • 4 su bardağı un
  • Bir tutam sevgi
Yapılışı
  • Margarin ve pudra şekerini iyice yoğurun.
  • Elenmiş un ve kabartma tozunu ekleyin ve yoğurun.
  • Kulak memesi yumuşaklığında ki hamurdan küçük küçük yuvarlaklar yapın.
  • Un serpilmiş tepsiye dizin.
  • Çatalla üzerine çizgiler atın.
  • Fırında üzeri kızarmadan çıkarın.
  • Fırının ayarını kekten daha az yapın ve sık sık bakarsanız iyi olur. Çabuk pişiyor.
  • İstenirse kakao ekleyerek kakaoluda yapılabilir.
  • Afiyet olsun.

7 yorum:

  1. ziyaretin ve güzel yorumun için çok teşekkürler.kurabiyelerin harika görünüyor.ellerine sağlık canım.ayrıcada bir hakkım varsa helal olsun.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Çayı yaptım kurabiyeleri alda gel!.......nefis görünüyorlar..iyiyim arkadaşım sen nasılsın?...görüşmek üzere...sevgiler arkadaşıma...

    YanıtlaSil
  3. bmerhabalar
    un kurabiyesini çok sevmeme rağmen hiç denemedim. seninki çok güzl görünüyor ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Selam canım,güzel bir gün geçirmeni dilerim...kendine iyi bak..sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. hayırlı günler arkadaşım.yorumun için teşekkür ederim.düşünceme katılmana sevindim.
    güzel paylaşımlarını bekliyorum.
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  6. selamlar arkadaşım..hayırlı cumalar diliyorum.Gününüz hayırlı bereketli olsun..ayrıca un kurabiyesiden aldım bikaç tane..ellerine sağlık.

    YanıtlaSil

Nezaketiniz için teşekkür ederim