9 Eylül 2008 Salı

Ekmek Pizza


Birdemetfeslegen in ev sahipliğini yaptığı ” Ramazan’a, misafire, çalışana şipşak tarifler “ etkinliğine tarifini portakal ağacından aldığım ekmek pizzayla katılmak istedim.
Arkadaşıma kolaylıklar diliyorum.

Malzemeler
  • Dilimlenmiş ekmek
  • Domates
  • Sivri biber
  • Kaşar peyniri rendesi
  • Kekik
  • Dilimlenmiş zeytin
  • Sıvı yağ
  • Bir tutam sevgi
Yapılışı
  • Bir kaba küp küp doğranmış domatesi, dilimlenmiş zeytini, ince doğranmış sivribiberi, kekiği ve rendelenmiş kaşar peynirini ekleyin ve hepsini harmanlayın.
  • Dilimlenmiş ekmeklerin üzerine fırça ile sıvıyağ sürün.
  • Karışımı üzerine bıçakla sürün.
  • Fırın tepsisine dizin ve 10 dakika pişirin.
  • Afiyet olsun..

16 yorum:

  1. Ablam bende severek yaparim çok lezzetli oluyor sip sak,nefiiis gorunuyorlar,afiyet olsun,sahurluk için çok iyi oluyor,optum.

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Huriye,
    gerçekten çok lezzetli ve doyurucu.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  3. günaydın arkadaşım..ekmekler ne güzel olmuş.canım annemde mutlaka biraz kekik koyarak yapar.miss gibide kokar...ellerine sağlık.sevgiler bırakıyorum sana...en kocamanından :)

    YanıtlaSil
  4. Sevgili gönüldeneledökülenler,
    annelerin yaptıkları her zaman çok özel ve güzeldir.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  5. Ablacım ekmeklerin kokusunu aldım..misler gibi koktu valla..ellerine sağlık olsun.helede bayat ekmekler için birebir tarif.aynısını Bolu'da bütün komşularıma öğretmiştim kendim uydurmuştum o zamanlar..ben sıvıyağ ve sütle hafifçe ıslatıyorum..
    dileğinede çok saol ablam..sahurda acaipti inan..balkondan ötesi görünmüyordu..şimdide yan sokaktan anca 3.cü bina görünüyor..bakalım ne kadar sürecek..
    çok öpüyorum sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Ellerine saglik cnm. hayirli gunler diliyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Sevgili gönlümden geçenler,
    teşekkür ederim. Senin de gününün güzel geçmesi dileğiyle,
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Akasya kokusu,
    sayende Mardin'de ki kum fırtınasını öğrenmiş oldum. En kısa zamanda biterde sen ve çocuklarınız kurtulursunuz inşallah.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  9. selam arkadaşım.kalan ekmekleride degerlendirmek acısından harika bir tarif..hemde şipşak yapılıyor..eline saglık.sevgiler.
    http://hunerlieller.net

    YanıtlaSil
  10. Sevgili hünerlieller,
    haklısın çok kısa zamanda ve lezzetli oluyor.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  11. canım harika görünüyor...

    ne kadar severim....ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  12. Sevgili disal,
    teşekkür ederim.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  13. Sevgili Kezbanyenge,
    güzel sözlerin için teşekkür ederim.
    Güzellik gören gözdeymiş.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  14. çok nefis olmuş bayat ekmek değerlendirmeside çok güzel olmuş böylece tam sahurluk ellerine sağlık sevgiler bıraktım arkadaşıma

    YanıtlaSil
  15. Sevgili hulela,
    gerçekten de bayat ekmekleri değerlendirmede çok iyi oluyor.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  16. Çok teşekkür ediyorum, etkinliğim tarifinizle renklendi..
    Sevgiler.. :)

    YanıtlaSil

Nezaketiniz için teşekkür ederim