10 Mayıs 2009 Pazar

Anneler Günü


Bir zamanlar dünyaya gelmeye hazırlanan bir bebek varmış.
Bir gün Tanrı'ya sormuş:
-Tanrım, beni yarın dünyaya göndereceğini söylediler, fakat ben o kadar küçük ve güçsüzüm ki, orada nasıl yaşayacağım?
-Tüm meleklerin arasından senin için bir tanesini seçtim. O seni bekliyor olacak ve seni koruyacak. Meleğin sana her gün şarkı söyleyecek ve gülümseyecek. Böylece sen onun sevgisini hissedecek ve mutlu olacaksın.
-Pekiiiii... İnsanlar bana bir şeyler söylediklerinde, dillerini bilmeden söylenenleri nasıl anlayacağım?
-Meleğin sana dünyada duyabileceğin en güzel ve tatlı sözcükleri söyleyecek, sanakonuşmayı dikkatle ve sevgiyle öğretecek.
-Peki Tanrım, ben seninle konuşmak istersem ne yapacağım?
-Meleğin sana ellerini açarak bana dua etmeyi de öğretecek.
-Dünyada kötü adamlar olduğunu duydum,beni kim koruyacak?
-Meleğin seni kendi hayatı pahasına dahi olsa daima koruyacak.
-Fakat ben, seni bir daha göremeyeceğim için çok üzgünüm.
-Meleğin sana sürekli benden söz edecek ve bana gelmenin yollarını sana öğretecek.
O sırada Cennette bir sessizlik olur ve dünyanın sesleri cennete kadar ulaşır. Bebek gitmek üzere olduğunu anlar ve son bir soru sorar:
-Tanrım eğer şimdi gitmek üzereysem lütfen çabuk söyle, benim meleğimin adı ne?
-Meleğinin adının önemi yok yavrum, sen onu
ANNE diye çağıracaksın...
Tüm annelerin "Anneler Günü" kutlu olsun…

13 yorum:

  1. Yüreginde huzur ve mutluluk; gözlerinde ve yüzünde gülücük eksik olmasin hiçbir annenin.Tüm anneler ve anne adayları anneler günümüz kutlu olsun..hayırlı geceler.

    YanıtlaSil
  2. sizinde annaler gününüz günümüz kutlu olsun.paylaşıım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. canım benim anneler gününü kutlarım, evlatlarınla mutlu bir ömür sürmeni dilerim, sevgilerimle

    nurdanın mutfağı

    YanıtlaSil
  4. anneler günün kutlu olsun sevgiler canım www.missgibi.blogcu.com

    YanıtlaSil
  5. canim anneler günü kutlu olsun sevgilerimle.....

    YanıtlaSil
  6. gercekten cok guzel bi yazı..
    ben daha once bi yerde de okumustum..
    anneler gunun kutlu olsun canım..
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  7. CANIM ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN YAVRULARINLA GÜZEL UZUN BİR ÖMÜR DİLİYORUM ÖPTÜM SEVGİLER

    YanıtlaSil
  8. ANNELER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN.
    ÇOK ÇOK SEVGİLERİMLE.

    YanıtlaSil
  9. tanıştığım ilk melek..
    benim koruyucu meleğim..
    sabahlara kadar koynunda ağladığım.
    laf sokma konusunda oscar adayı..
    beni dünyada en fazla sewebilen insan..
    ilk aşkım..
    herşeyimi anlatabildiğim arkadaşım.
    vakit geçirmekten zevk aldığım,sarılıp ağladığım güldüğüm,hayatımın vazgeçilmez parçası.
    tanıştığım ilk dost,ilk patron,ilk insan..
    gözlerine her baktığımda ayaklarının altındaki cennete uzandığım kadın..
    beni benden çok düşünen,acımı kendi acısı,mutluluğumu kendi mutluluğu hisseden..
    ne kadar kızsanda sadece 10 dk dayanan..
    gözyaşımın ilacı..
    ve bunun gibi milyonlarca özellini sayabilcem kutsal varlığımm,meleğiimm.Senin gibi bir anneye sahip olmak herkese nasip olacak birşey değil canımm annem benim.iyi ki varsın ve iyi ki benimsin..seni herşeyden çok sewiyorum.sen yanımda ol başka hiçbirşeye ihtiyacım yok..Anneler günün kutlu olsun..Gözdenn

    YanıtlaSil
  10. harika bir hikaye...her günümüzün anneler günü tadında olması dileğiyle...

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel bir öyküdür. Her okuduğumda sanki ilk okuyormuşçasına etkiler beni....
    Anneler gününüz kutlu olsun
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  12. Uzun bir zamandan sonra tekrar merhaba.! Ziyaretin ve mesajın için çok teşekkür ediyorum. Bizlerle paylaştığın yazı çok güzel ve anlamlı.. Ayrıca Anneler günün kutlu olsun her daim sevgi ve sağlıkla..

    YanıtlaSil
  13. gerçekten inanılmaz güzel bir hikaye ve inanılmaz güzel bir yazı ve bu güzellikleri benim bitanem taçlandırmış gönülden gelen kocaman papatyalarla ve biliyorumki o taçın altında bende varım bunun içinde çok mutluyum böyle bir aileye verdiği için allahıma çokşükürler olsun . ve benim annem gerçek bir melek hepinizi tüm annelerin ellerinden öpüyorum sevgilerimle beyaz gül

    YanıtlaSil

Nezaketiniz için teşekkür ederim