15 Şubat 2012 Çarşamba

Atkılı şapka modeli



O gün gökyüzünde şimşekler çakıyor, yağmur bardaktan boşalırcasına yağıyordu. Küçük kız her sabah olduğu gibi annesinin sesiyle uyanmış, kahvaltısını etmiş ve okuluna gitmek üzere yola çıkmıştı.
Ancak şimşekler birbirinin peşi sıra o kadar gürültüyle çakıyordu ki, küçük kızın annesinin içini bir endişe kaplamıştı.
Anne: "Yavrum bu havada yolda yürürken korkmasın" diye telaşlandı.
Arabasına atladığı gibi yolda kızını aramaya başladı....
Derken bir de baktı ki, kızı az ileride minik adımlarla yumuyor, simsek çaktığı anda durup gökyüzüne bakarak gülümsüyordu.
Anne kızının bu davranışına önce bir anlam veremedi, yanına yaklaşıp ona sordu:
"Yavrum, hiç korkmadın mı bu havada yalnız yürümekten? Hem ne zaman simsek çaksa durup yukarı bakarak öyle ne yapıyorsun?"
Küçük kız cevap verdi: "Gülümsüyorum... Çünkü Tanrı fotoğrafımı çekiyor."
Yaşamı nasıl algılıyorsak öyle yaşıyoruz...Dilerim ne kadar büyürsek büyüyelim çocuk saflığında, temizliğinde algılamayı becerebiliriz.

Kızıma bu soğuklar için çok ideal olan hem kaşkol hem de şapka ikisi bir arada ördüğüm şapkayı sizlerle paylaşmak istiyorum. Kuzucuğum anneciğim bu havalarda sarınıyor ve çıkıyorum, sıcacık dediğin de öylesine mutlu oldum ki.
Artan ipinden de küçücük bir kuzu için çanta ördüm.

Berenin modelini modarehberi blogundan   aldım. Paylaşımı için teşekkür ederim.
  • Modelini istediğiniz her hangi bir modeli koyabilirsiniz. 
  • Ben burgu yaptım.
  • 13 adet burgu yaptıktan sonra baş kısmına geçerken, 18 adet artırdım.
  • 13 tane daha burgu yaptım. 
  • Artırdığım 18 adet ilmeği kapattım.
  • Yeniden 13 burgu yaptım ve ilmekleri kapattım.
  • En iyi günlerde kullanmaları dileğiyle.

19 yorum:

  1. Harika olmuş.Nefis bir model.Kızına da çok yakışmış.Rengi de çok asil.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. birgülcüm ne kadar güzel bir model böyle..hayran kaldım..şimdi yapılışına bir göz atıcam..çıkartabilirsem bende kızıma yapmak istiyorum..ellerine sağlık tatlım..kızın en güzel günlerde kullansın..

    YanıtlaSil
  3. merhaba ablacığım nasılsın atkı çok güzel olmuş bunun bir değişiğinide benim yanımdaki arkadaş ördü fot çektimde bugün yarın yayınlıyayım diye düşünüyordum....

    YanıtlaSil
  4. ohhh sıcacık sarılsın kuzu

    annesinin eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. Canım çok şık olmuş ellerine,emeği
    ne sağlık sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. çok şık bir tasarım olmuş ablacım:) veeeee hikayeni çocukluğumda okumuştum:) pek hoş:)

    YanıtlaSil
  7. hikayelerin beni benden alıyor canım.
    bayılıyorum.
    gerçekten çok etkileyici ve güzel seçimler yapıyorsun.
    berene gelince,harika olmuş.
    emeklerine sağlık..
    sahipleri sağlıklı günlerde kullansın.
    baki muhabbetlerimle canım..

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel bere ve atkı birleşik olması hoş,kızına da yakışmış güle güle taksın,çantada pek şık olmuş,ellerine emeğine sağlık..Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  9. Canım nasıl güzel olmuş, mankenin mi güzel, örgün mü ayırt etmek çok zor. Çanta da bonus olmuş, ellerine sağlık, prensesin iyi günlerde kullansın.

    Nazar değmesin 07 blogunu , kaybetmişiz:(((

    YanıtlaSil
  10. Çocuklar gibi anlasak herşeyi keşke :)
    Bereli kaşkola bayıldım. Çok yakışmış kızınıza.

    YanıtlaSil
  11. eline sağlık çok beğendim blogunu izlemeye aldım senide beklerim :)

    YanıtlaSil
  12. Kuzucuklar ..anneler kuzucuklarının mutlu sağlıklı olmalarını isterler başka bir şey istemezler ki..
    Benım kuzucuk hasta ve ben üzgün..
    Üşütmüş..
    Benim elden gelmez örgü ben öğrenemedım bir türlü sevemedım de örgü örmeyı..
    Ablam pek güzel olmuş ellerın dert görmesın.

    YanıtlaSil
  13. Harika... Paylaşımlarınız için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  14. Emeğine sağlık ablacııııım..
    Kızınada çok yakışmış çok..
    Hikayeyide zevkle okudum,çok güzeldi..
    Sevgiler ablacım..

    YanıtlaSil
  15. İkisi de çok güzel olmuş ellerine sağlık canım. Kızın güzel günlerde sıcacık giysin.

    YanıtlaSil
  16. Birgül abla tatlı kızın güle güle kullansın annemde bana bişey örüyor şimdi babamın ölümünden sonra bu sene kışında bende kalıyor eli oyalansın diye bişey ördürüyorum bloğumda paylaşıcam...Bu arada ben 1977 doğumluyum senin en büyük kızından büyüğüm en büyük kızın benim yani...Ankaraya çok kısa zamanda günübirlik gelicem ve önceden seni arıyacağım....beklerim bloğuma sevgililer gününe epey hazırlandım.

    YanıtlaSil
  17. Ellerine saglik arkdasim kizina cok yakisti gule gule giysin seninde elerine emegine saglik .Yazini cok begendim herkes ne dusunurse allah gonlune gore versin sevgiler:)

    YanıtlaSil
  18. bende bir dergide kaskol gormustum dort sac orgulu orgiu yarilamisim sen tarifi verince cok begendim hem beresi hem kaskolu birlikte harikasin arkadasim paylasimin icin tesekkur ederim sevgiler:)

    YanıtlaSil
  19. Slm

    cok güzel ben basladim ama sapkanin arkasi nasil oluyor bir sahmet bir resim de arkadan ekleyebilirmisin.
    yada bu emaile gönderin

    E-mail: picmotel@web.de

    saygilar

    YanıtlaSil

Nezaketiniz için teşekkür ederim