13 Şubat 2012 Pazartesi

Damla çikolatalı, cevizli muffin


Bugünlerde bloglarda bir mutsuzluk rüzğarı esiyor. Tanıdığım tanımadığım insanların sorunları ya da acılarıyla arkadaşların kederlerini paylaşmak istiyorum.
Çok uzun ara veren sevgili nazardeymesin07.i kaybetmişiz. Yaptığı zevkli işleri ve iyiliksever, kibar hallerini izlemekten çok zevk alırdım.. Allah’tan rahmet ,geri de kalanlara da sabırlar.diliyorum.
Arkadaşlar çok uzun ara veren böyle çok blog var. Elbette sorunlarımız olunca ara veriyoruz ama ne olur çok uzun aralar da birkaç satırla halimizden bahsedelim, gerçekten birbirimiz çok merak ediyoruz. Benim ısrarla uğrayıp yazdığım ve hiç cevap alamadığım birkaç blog var.
gamze anne  arkadaşımız ise kan kanserine yakalanmış ve kan ve iliğe ihtiyacı varmış. İzmir’de yaşayan bu arkadaşımıza geçmişler olsun diyorum. Bu kadar çok duanın ve sevginin ona çok iyi geleceğini ve kuzusuyla daha ne güzel günlerin inşAllah onu beklediğini söylemek istiyorum.
Bu arada güzel şeyler de oluyor.
bulutgolgesi arkadaşımız,Huzurevlerinde kalan yaşlılarımız için bir şeyler yapmak isteyenler için güzel bir faaliyet başlatmış. Katılmak isteyenlerin blogunu ziyaret ederlerse gerekli bilgilere ulaşacaklardır.
Damla çikolatalı, cevizli muffin tarifimi,
72.HAFTA. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ "ne ev sahipliği yapan sevgili guloannemutfakta ya ve
Gelibolu17'nin hazırladığı "Çay,Kahve Bahane "etkinliğene ev sahipliği yapan sevgili , tombultarifler. e gönderiyorum.
Arkadaşlarıma kolaylıklar dilerim.

Malzemeler
  • 2 adet yumurta
  • 1 su bardağı toz şeker
  • ½ su bardağı sıvı yağ
  • 1 adet kabartma tozu
  • 2 yemek kaşığı kakao
  • 1 adet vanilya
  • 1 su bardağı süt
  • Ceviz
  • Damla çikolata
  • 2 su bardağı un
  • Bir tutam sevgi
Yapılışı
  • Yumurta ve toz şekeri çırpın. Kek kadar çok çırpmayın.
  • Sıvıyağ, süt ve vanilyayı ekleyin. Çırpın.
  • Elenmiş un, kabartma tozu ve kakaoyu ayrı bir yerde harmanlayın ve iki kerede ekleyin fazla çırpmadan karıştırın.
  • Ceviz ve damla çikolataları da ekleyin. Karıştırın.
  • Muffin kalıplarının içine dondurma kaşıklarıyla bir kaşık doldurun.
  • Önceden ısıtılmış fırında pişirin. Benim fırınımda 20 dakikada pişiyor. Kekten kısa olacak.
  • Afiyet olsun.

18 yorum:

  1. Ellerine sağlık muffinler harika görünüyor.Gerçekten allah geride kalanlarına sabırlar versin.

    YanıtlaSil
  2. Bu günlerde aldığımız haberler hep üzücü.Hele Gamze çok üzdü beni.
    Muffinler çok güzel olmuş.Cevzili olması da bir harika.Sevgiler.İyi haftalar.

    YanıtlaSil
  3. nasılda kabarmışlar canım.çayın yanında harika olur.ellerine sağlık.öpüyorum.

    YanıtlaSil
  4. Canım, tarifinizi yayınlandım Ellerinize ,sağlık..Katılımınızdan dolayı çok tşk ederim.O güzel tariflerinizle etkinliği desteklerinizi bekliyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  5. birgülcüm canımeşinin kızkardeşinin ölümüne üzüldüm...başınız sağolsun...ALLAH başka acı göstermesin....müffinlerin çok güzel olmuş...ellerine sağlık tatlım..

    YanıtlaSil
  6. Ne kadar vefalı bir dostsunuz Birgül hanım, gerçekten sizi tanımaktan mutluluk duyuyorum.
    Allahım acı ve dertleri olanlara yardım etsin , hastalara şifa versin.
    Muffinler çok güzel olmuşlar ellerinize sağlık,sevgiler

    YanıtlaSil
  7. canım,merhaba görüşemedik uzun süre...kaybettiğimiz arkadaşımıza Allah tan rahmet ,hastalık ile mücadele eden arkadaşlarımıza acil şifalar diliyorum.ellerine sağlık nefis...sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. canım tarif için teşekkür ederim. yayınladım tarifini. evet benim de hayatımda bir karışıklık ve hastalık halleri var bu aralar. sana katılıyorum. güzel tariflerinin devamını bekliyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Canım kekler nefis görünüyor tek hamlede yutumluk ellerine sağlık.
    üzü olaylar da hayatın acı gerçekleri... Rabbim hepimizin yardımcısı olsun... sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  10. Canim hayirli aksamlar .Afiyetler olsun nefis görünüyor maffingsler .

    YanıtlaSil
  11. Ahh ablacım Allah tüm hastalara şifa versin..
    Yavrusuna bağışlasın inşallah..
    Muffinlerin nefiss görünüyorlar..
    Yanında ılık sütle doyamam yemeye..
    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  12. Maalesef acı haberler alıyoruz.Keşke hayat hep güzelliklerle dolu olsa, ama belkide kıymet bilmemiz için böylesi gerekli.Muffinlerinize gelince, harika olmuşlar.Elinize sağlık

    YanıtlaSil
  13. harıkaaa..hemde sadece bu degıl asagıda yaptıklarınızda harıka..ellerınıze emeklerınıze saglık:))))))))

    YanıtlaSil
  14. ablacım ben geldim
    herkeze acil şifalar
    :)
    mmmmmmm
    missss
    olmuş müsadenle çayımın yanına aldım
    muhabbetle kal
    :))

    YanıtlaSil
  15. Bu acı haberler de hayatın bir parçası ama yine de çok üzüyor.

    Bu kadar ilgili olmanız ne kadar güzel ve haklısınız ara verince ufak da olsa bilgi vermek lazım.Mesajınızı da aldım ve çok mutlu oldum.Babam ameliyat olduğu için ara vermek zorunda kaldım ama şu an iyileşiyor,ben de tekrar aranıza dönmek için sabırsızlanıyorum.

    Sevgiyle kalın,öpüyorum.

    YanıtlaSil
  16. NEFİS GÖZÜKÜYORLAR,SİZİN TARİFLERİNİZİN TADI BAMBAŞKA ÇÜNKÜ DAİMA İÇİNDE BİR TUTAM SEVGİ VAR,ELLERİNİZE SAĞLIK,SEVGİLER:)

    YanıtlaSil
  17. çok güzel görünüyor denemeğe değer görüşmek dileğiyle sevgiler

    YanıtlaSil
  18. Ne güzel söylemişsin Birgül abla eğer araya zaman giriyosa birbirimizi merak edip olan bitene üzülüyoruz....gamze anne en kısa zamanda iyileşecek bende yıldız hanımda gördüm haberini..bende cafe papelayı merak ediyorum en son türkmenistana gitmişti bidaha hiç yazmadı kimseyede yorum bırakmadı ona ne oldu acaba....eline sağlık cevizli keki çok severim...

    YanıtlaSil

Nezaketiniz için teşekkür ederim