23 Mayıs 2009 Cumartesi

Hindistancevizli Marmelatlı Kurabiye


Günlerdir bloguma giremiyorum. Bir dakika kadar durduktan sonra işlem iptal edildi yazıyor ve beni dışarı atıyor. Sorunu anlayamadım.
Şu anda bir problem olmadı, acaba düzeldi mi, yoksa daha sonra devam edecek mi bilmiyorum.
Arkadaşlarımın bloguna girdiğimde de aynı durum söz konusu, problem bende mi, internette mi çözemedim. Dilerim sorun en kısa zaman da çözülür.
43. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ “ etkinliğine ev sahipliği yapan asimelek58 ' e tarifini Kibele sofrası ndan aldığım, hindistan cevizli kurabiye ile katılmak istedim.
Arkadaşıma kolaylıklar dilerim.

Malzemeler
  • 250 gr. Margarin(yumuşak)
  • ½ su bardağı pudra şekeri
  • 50 gr. Fındık tozu(ben ½ su bardağı ceviz kullandım)
  • 1 adet yumurta sarısı
  • 1 adet vanilya
  • 1 adet kabartma tozu
  • 3,5 – 4 su bardağı un
  • Bir tutam sevgi
Üzerine
  • 1 adet yumurta akı
  • Hindistancevizi
  • Marmelat
Yapılışı
  • Yumuşak margarin ve toz şekeri iyice yoğurun.
  • Yumurta sarısını, vanilyayı ve cevizi ekleyin, yoğurun.
  • Elenmiş un ve kabartma tozunu ekleyin, yoğurun.
  • Hamurun üzerini kapatın ve buzdolabında dinlendirin.
  • Yumurta akını çatalla çırpın.
  • Hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar koparın ve önce yumurta akına, sonra Hindistan cevizine batırın.
  • Fırın tepsisini unlayın ve hamurlarınızı yerleştirin.
  • Başparmağınızla ortasına bastırın, çukurlar oluşturun.
  • Önceden ısıtılmış fırın da pişirin.
  • Fırından çıkınca çukurluklara marmelat koyun.
  • Afiyet olsun.

8 yorum:

  1. TESEKKÜRLER BALIM ELLERİNE SAĞLIK TEKRAR BEKLERİM SİVASTAN KUCAK DOLUSU SEVGİLER

    YanıtlaSil
  2. Görüntü şahane ellerine sağlık...
    Mutlu hafta sonları:)

    YanıtlaSil
  3. öncelikle kurabiyeler enfes görünüyor.ellerine sağlık ablacım.netteki problem birçok blog da vardı.nihan,örgüknit vs.senin blogunada giremiyordum şimdi hiçbirinde problem yok.çok şükür.

    YanıtlaSil
  4. bir fincan kahvemin yanına keyifle alabilirim bir tanecik.
    harika görünüyor

    YanıtlaSil
  5. Gunaydin Ailenizle birlikte Yeni Haftaniz ve Gunleriniz Hayirli Olsun.Sevgiyle Saygiyla ve Sağlikla Kalin ALLAH'a Emanet Olun. http://sukruyilmaz.net/img/gunaydin2.jpg
    Kader dedim gül gec dediler,hayat dedim değer verme dediler,insan dedim üc kuruşluk dediler,PEKI YA DOSTLUK DEDIM DUNYADA TEK GERECEK DEDILER.Saygilarimla

    Sukru Yilmaz
    Antakya-HATAY
    Http://sukruyilmaz.net

    GITME BE DOST

    Yalnizim artik
    Sende gidiyorsun ya be dostum
    Yollarin ayrılacağini bilirdim de
    Bu kadar erken olacagini bilmezdim be dostum

    Gitme desem kal desem
    Benı bırakma yanımda ol desem
    Gidermisin yinede birakir misin
    Birakma be dostum kal gitme

    Illede gitmek istiyorsan bu diyardan
    Benide al götür buralardan
    Cünkü sen olmadan yapamam
    Sensiz olmaz sensizlik olmaz be dostum

    Alınti:Ahmet Çoban
    http://www.siirkolik.com/siirler/54834-gitme-be-dost.asp

    YanıtlaSil
  6. ayyyy hemde kızılcık marmelatına bayılırım bulbulum mutlaka denıyecegım saol ellerıne saglık canım

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar canim, kurabiyen harika ellerine saglik, sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Çok lezzetli görünüyorlar.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil

Nezaketiniz için teşekkür ederim