29 Mayıs 2009 Cuma

Damla çikolatalı kurabiye


Yeğenlerim bana geldiğinde benimle pasta, börek yapmaya bayılıyorlar.
E n büyük zevkleri de ,ne yapmak istediklerine kendileri karar vermek.
Nehir’im (biz ona güneş diyoruz) ,bülbülcüm , blogunda kurabiye çok az , yapalım da ekle dedi. Artık benim en büyük takipçilerim onlar. Lara ( Biz ona Ay diyoruz) bülbül’cüm, tariflerini yaz da eve gidince de annemle yaparız diyor. Onlarla mutfağa girmeye bayılıyorum. Mikseri tutarken ya da hamuru yoğururken hallerine bayılıyorum. Bir gün de onların o halleriyle fotoğraflarını yayımlamak istiyorum.
" tatlılar gülcan " dan tarifini aldığımız kurabiyeyi Nehir’le berbarer yaptık ve kuzum çok beğendi.
Arkadaşıma çok teşekkürler.

Tarifi, 43. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ “ etkinliğine ev sahipliği yapan asimelek58 ' e gönderiyorum.Arkadaşıma kolaylıklar dilerim.

Malzemeler
  • 2 adet yumurta
  • 250 gr yumuşak margarin
  • 1 su bardağı pudra sekeri
  • 1 su bardagi damla cikolata (250 gram)
  • 1 paket vanilya
  • 1 paket kabartma tozu
  • 3,5 – 4 su bardağı un
  • Ceviz
  • Bir tutam sevgi
Yapılışı
  • Yumuşak margarini ,pudra şekeri ile iyice yoğurun.
  • Yumurtayı , vanilyayı ekletin yoğurun.
  • Damla çikolatayı, cevizi ekleyin, yoğurun.
  • Elenmiş un ve kabartma tozunu ekleyin, yoğurun.
  • Hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar koparın ve yuvarlayın.
  • Un serpilmiş fırın tepsisine dizin.
  • Önceden ısıtılmış fırında kısa sürede pişirin.
  • Afiyet olsun.

6 yorum:

  1. ABLACIMMM ELLERİNE SAGLIK
    EVET BEGENİLMİŞCEK GİBİ DEGİLKİ NEFİS NEFİS
    SEVGİLER

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş yanına bir fincanda çay afiyet olsun

    YanıtlaSil
  3. Günaydın Hayirli Gunler, Ailenizle ve Sevdiklerinizle Birlikte,Güzel Bir Hafta Sonu Tatili Geçirmeniz Dileğiyle, Sevgiyle Saygiyla Sağlikla Kalin ALLAH'a Emanet Olun.

    http://sukruyilmaz.net/img/gunaydin.png

    Şiir: http://www.tomsuk.name.tr/ruzgar.htm

    Kimsesiz zamanların yalnızlığında,aydınlık diyarların masalsı görüntülerinde,küçük bir çocuk yüreğinin annesine olan sevgisi değerinde bir merhaba dostum nasılsın.

    NOT: Bir haftadır HATAY Antakya'da TIP TARİHi Konferansında bulunan İstanbul ve ABD den Gelen Arkadaşlarımla kendi aracımla Yarın Sabahtan itibaren ,G.Antep,Urfa,Mardin ve Midyat'a Tarihi Öeren Yerleri Ve GAP Ziyaretine Turistik Tur'a çıkıyorum bu nedenle bir hafta yokum

    Sukru Yilmaz
    Antakya-HATAY
    Http://sukruyilmaz.net

    YanıtlaSil
  4. Canim kurabiyeler cok güzel ellerine saglik, sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık ablacım harika olmuşlar yine.ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. kurabiyeler çok güzel .ellerine sağlık.ben çayın yanına çok yakıştırıyorum.sevgilerle

    YanıtlaSil

Nezaketiniz için teşekkür ederim