30 Mayıs 2011 Pazartesi

Beyaz Bebekler


Bugünlerde blog sorunlarımız yön değiştirerek, bizleri üzmeye devam ediyor. Geçen hafta boyunca sevdiğim birçok bloga (örneğin Elifin terazisi, lezzet saati, kestane kabuğu gibi ) yorum yazamadım.

Bazıları sorunlarını diğer blogların yol gösterimiyle halletti. Lütfen diğerleri de düzeltmeye çalışsınlar. Onları ziyaret etmediğimizi sanmasınlar. Buna çok üzülüyorum. Çünkü birbirimizin varlığını bu yorumlarla hissediyoruz. O nedenle sizlere uğramadığımı sanmamanız için bir kere de blogumdan seslenmek istedim.Aşağıda gördüğünüz bu güze bebekleri kız kardeşim yaptı. Onun birçok becerisini sizlere sunmuştum.
Küçük kız kardeşimin Haziran da düğünü var. Her şeyini o kadar ince düşünüyor ve orijinal olsun diye uğraşıyor ki, arabasına konacak bebeği düşünürken bu bebekler ortaya çıktı. O kadar sevildi ve beğenildi ki kardeşim de devam etti. Ortaya birbirinden güzel kıyafetler çıktı. Sizlerin de görmesini istediğim bu bebeklerin yeni modellerini de sizlerle paylaşacağım.
Haftanızın çok güzel geçmesi dileğiyle,
Sevgiyle kalın.

13 yorum:

  1. kardeşine mutluluklar dilerim canım,ne güzel bebekler olmuş,kardeşine özel olması da ayrıyeten hoş,sevgiler

    YanıtlaSil
  2. sizede mutlu haftalar olsun kızkardeşinize ve sizede kolkay gelsin çok hoş bebekler olmuş

    YanıtlaSil
  3. Evet ablacım, geçen hafta beinm blogda da problem vardı.Sevdam sayesinde düzelltim valla.Bebekler çok güzel olmuş kardeşinizin ellerine sağlık.
    Çok öpüyorum.

    YanıtlaSil
  4. Canım iyi haftalar dilerim. Kardeşinin eline sağlık, şimdiden mutluluk dileklerimi gönderiyorum.
    Yorumlardan haberim yoktu, nasıl halledileceğini de bir araştırayım. Sevgiler gönderiyorum:)

    YanıtlaSil
  5. Ablacım bloglarda sorunlar hiç bitmiyor.Bende birçok bloğa yorum yazamadım.
    Bebişler çok şirinler ablacımmmm...
    İyi haftalar.

    YanıtlaSil
  6. NE KADAR GÜZEL BİR PAYLAŞIM BU...KIZKARDEŞİNR MUTLULUKLAR DİLİYORUM BİRGÜLCÜM..ALLH MESUT ETSİN..BEBEKLER HARİKA CANIM..DARISIDA HEPİMİZİN KIZLARINA OĞULLARINA OLSUN İNŞALLAH..SEVGİLER TATLIM..

    YanıtlaSil
  7. ablacım bende bu sorunu halletcem inş bebekler çok güzel görünüyorlar,kardeşinin ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
  8. Bebekler güzel görünüyor:)
    Kardeşine sonsuz mutluluklar dilerim inşallah bir ömür gözleri hep güler:)

    YanıtlaSil
  9. Birgül canım, kardeşine canı gönülden mutluluklar diliyorum.Görüyorum ki çok sabırlı hamarat bir kız .Allah nazarlardan korusun.Bebek giysileri muhteşem olmuş elleri dert görmesin..Öpüyorum seni selametle kal bitanem..

    YanıtlaSil
  10. Maalesef sorunlar bitmiyor, tüm düşüncelere tercüman olmuşsun. Ben de her gün herkesi ziyaret etmeğe çalışıyorum ama çoğuna yorum bırakamıyorum. Bebekler çok hoşuma gitti. Kardeşinin emeklerine sağlık, mutluluklar dilerim..

    YanıtlaSil
  11. Huzurla mutlukla dolu günler diliyorum kardeşine...

    Ne güzel bebekler olmuş böyle,maşallah.

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  12. Harika olmuşlar kardeşinin el emeğine göznuruna sağlık. Bu arada kendisine mutluluklar dilerim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. Gerçekten çok marifetliymiş bayıldım hepsine ellerine sağlık alan yaşadı sevgiler...

    YanıtlaSil

Nezaketiniz için teşekkür ederim