3 Haziran 2008 Salı

Patlıcan panesi


Bugünlerde en sevindiğim olay sigara yasağı. Gönülden destekliyorum. Çok üzülen olduğunu biliyorum. Çünkü maalesef sağım solum sigara tiryakileriyle dolu. Kızlarımın içmemesi benim için mutluluk. Ama eşim sağ olsun onların yerini dolduruyordu. Bu yasaktan sonra okulda içemediği için daha az içiyor. O nedenle bu yasağı gönülden destekliyorum. Artık bol bol patlıcan yapmak farz oldu. Patlıcanda ki nikotin nedeniyle yenildiğinde nikotin ihtiyacını karşılıyormuş. Ne dersiniz bundan sonra daha mı çok yapsak acaba!

Malzemeler
  • 5 adet patlıcan
  • 3 – 4 adet yumurta
  • 2 kaşık un
  • Tuz
  • 2 su bardağı kızartma yağı
  • Bir tutam sevgi
Yapılışı
  • Patlıcanları soyup, tuzlu suda bekletin.
  • İyice kuruladıktan sonra yuvarlak doğrayın.
  • Bir kaba yumurtaları kırın. İçerisine tuz ve unu katıp bulamaç yapın.
  • Doğranmış patlıcanları önce una, sonra bu bulamaca batırın kızartın.
  • Kağıt yayılmış tepsiye dizin.
  • Yağı süzüldükten sonra servis tabağına alın.

3 yorum:

  1. canım babalar günü için yazdığın yazı beni çok duygulandırdı ben o duyguyu pek bilmesemde oğullarım için oduyguyu yaşadım,seni çok seven küçük teyzen.zehra.

    YanıtlaSil
  2. canım babalar günü için yazdığın yazı beni çok duygulandırdı ben o duyguyu pek bilmesemde oğullarım için oduyguyu yaşadım,seni çok seven küçük teyzen.zehra.

    YanıtlaSil
  3. Canım,
    bu mutluluğu yaşamadığını bu sevgiyi hiç tatmadığını ve bunun seni ne kadar üzdüğünü biliyorum.
    Ama öylesine güzel birisin ki, sende ki sevgi öylesine çok ki, bunu eşine, oğullarıne ve yeğenlerine ve hatta herkese dağıtarak bu boşluğu kapattığını görüyorum. Seni çok seviyorum.

    YanıtlaSil

Nezaketiniz için teşekkür ederim