9 Haziran 2008 Pazartesi

Peynirli kek


Sevgili Hülya’nın   ev sahipliği yaptığı
PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 25 ‘e peynirli kek ile katılmak istedim.
Arkadaşıma etkinliğinde kolaylıklar diliyorum.

Malzemeler
  • 3 adet yumurta
  • 1 su bardağı yoğurt
  • 1 çaybardağı sıvıyağ(ya da 125 gr.eritilmiş margarin)
  • 3 su bardağı un
  • 1 adet kabartma tozu
  • Peynir (Beyaz ve istenirse kaşar da eklenebilir)
  • Dereotu
  • Maydanoz
  • Nane
  • Tuz
  • Bir tutam sevgi
Yapılışı
  • Yumurtayı ve sıvıyağı iyice çırpın
  • Yoğurdu, peyniri ekleyin. Çırpın.
  • İnce kıyılmış maydanozu, dereotunu, naneyi ekleyin çırpın.
  • Ayrı bir kapta elenmiş un, tuz ve kabartma tozunu birbirine karıştırın ve karışıma ekleyin ,çırpın..
  • Yağlanmış ve unlanmış kek kalıbına karışımı dökün.
  • Önceden ısıtılmış fırında pişirin.
  • Afiyet olsun.

2 yorum:

  1. merhabalar
    ellerine sağlık ne güzel olmuş öyle. benbir ara yaptım görmelisin öyle harika olduki anlatamam anlatim mı nasıl oldu. KAlıba bir yapışmış çıkmamaya yeminli kaşıkla bıçakla nafile kim tutar onu. öyleki kalıpla birlikte atasım geldi ama sabrettim. seninki çok hoş ellerine sağlık afiyet olsun yiyenlere :)

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Sadiye,
    Eminim sendeki bu sevgi dolu kalp oldukça, yanına azmi ve isteğide alınca daha güzel şeyler yapacağına eminim.Biraz da ben mutlu olayım diye yazdığına eminim.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil

Nezaketiniz için teşekkür ederim