1 Eylül 2008 Pazartesi

Merhaba



Yeniden Merhaba.
Kısa bir süre ara verdiğim blogum da yeniden sizlerleyim. Özlemeyi, özlenmeyi sevdim. Dostlarımla kavuşmanın ne kadar güzel olduğunu öğrendim. Yeniden her sabah sevdiğim arkadaşlarımın blogların da olmaya kavuştum.
Bu arada güzel Ramazan ayına da ulaştık. Dilerim çok güzel bir Ramazan geçiririz. Bu hayırlı güzleri boş geçirmeyip, hayatımızı yeniden gözden geçirip, eksikliklerimizi bulur. Aşırılıklarımızı törpüleriz.
Hepimizin Ramazanı hayırlı olması dileğiyle.

28 yorum:

  1. canım deneyip begenmene gercekten cok sevindim.. afiyet olsun size..
    merakla yayınlamanı beklıyorum..
    iyi ramazanlar diliyorum canım..
    sevgiler:)
    gorusmek uzere...


    http://fatostuncay.blogcu.com/

    YanıtlaSil
  2. SEVGİLİ BÜLBÜLÜN YERİ YANİ MUAZZEZ İNŞ. İSMİNİ DOGRU HATIRLIYORUMDUR :=))
    GÜZEL DİLEKLERİN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM SANADA HAYIRLI RAMAZANLAR CANIM

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı Ramazanlar canım.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. hayırlı gunler ve hayırlı ramazanlar dilerim rabbim bütün dualarını kabul etsin sevgilerimle bu arada hoşgeldin

    YanıtlaSil
  5. Ha bu arada ablacım hayırlı ramazanlar dilemeye geldim. bir öncekinde unutmuşum.

    YanıtlaSil
  6. Sevgili fatoş,
    yaptığın her şeyin ne kadar güzel olduğunu cümle alem biliyor.Beğenmemek mümkün mü?
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Sevil,
    ismim Birgül.Doğumgünün kutlu olsun.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Seda,
    senin de Ramazan'ın hayırlı geçmesi dileğiyle,
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  9. Sevgili anne,
    teşekkür ederim. Sizlerle tekrar buluşmak çok güzel.
    Ramazanın hayırlı geçmesi dileğiyle,
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  10. Sevgili benimdenizim,
    senin de Ramazanının hayırlı geçsin.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  11. canım demek sende yeni geldin.....mesajını aldım....çok sevindim sevenlerim ve merak edenlerimin olmasına......teşekkür ederim arkadaşlığın için.....

    öpüyorum seni..hayırlı ramazanlar canım...

    YanıtlaSil
  12. SEVGİLİ BİRGÜL (BÜLBÜLÜN YERİ)ÖNCELİKLE İSMİNİ YANLIŞ YAZDIGIM İÇİN ÖZÜR DİLERİM BEN KIZIMI 2 YIL ÖNCE 5 AYLIGINA BABANNESİNE YOLLAMIŞTIM O ZAMAN MADDİ SIKINTILARIMIZ VE BAKACAK KİMSE OLMAYINCA YOLLAMIŞTIM ONDAN AYRI KALMANIN BANA NELER YAPTIGINI ANLATAMAM SEN DEDİN YA 5 YAŞINA KADAR DİYE SENİ ÇOK İYİ ANLIYORUM COK ACI BİR SEY RABBİM KİMSEYİ YAVRUSUNDAN AYIRMASIN
    AYRICA COK TATLISIN BENİ BU KADAR SIMARTTIGIN İÇİN HER KADIN HARİKA BİR EŞTİR DİYE DÜŞÜNÜYORUM SEVGİLER BALIM

    YanıtlaSil
  13. canım sobelendin :=)))) sayfama bakarsan sevinirim

    YanıtlaSil
  14. Rabbim cümlemize bu kutlu ayı en iyi şekilde yaşamayı, feyzinden ve bereketinden ziyadesiyle istifade ederek nice Ramazanlara kavuşmayı nasip etsin inşaAllah. (Âmin) Selam ve Dua ile... Hayırlı Ramazanlar canım arkadaşım

    YanıtlaSil
  15. Ablacım sende hoşgeldin..Ramazanın mübarek olsun kocaman öptüm seni.

    YanıtlaSil
  16. canım iyi geceler sayfana niye cbox bırakmıyorsun?Bazen e-kart gönderiyorum ama burada açıldığını sanmıyorum.Yinede bırakıyorum:)Hayırlı ramazanlar http://img239.imageshack.us/img239/3429/ramazanqy6.jpg

    YanıtlaSil
  17. güzel yorumun ve mesajların için çok teşekkürler canım.hoşgeldin.hayırlı ramazanlar.görüşürüz. öptümmm.

    YanıtlaSil
  18. merhaba...bende hayırlı ve bereketli bir ramazan geçirmenizi diliyorum.sevgiler

    YanıtlaSil
  19. canim hos geldin
    yorumun ve güzel dileklerin icin cok tesekkür ederim artik görüsürüz sevgiler hayirli ramazanlar

    Kainatın yaratıcısı ve alemlerin Rabbi yüce Allah'a sonsuz şükürler olsun! Ramazan bereketiyle, bolluğuyla gelsin, tüm insanlık için hayırlara vesile olsun.

    YanıtlaSil
  20. CNM GÜNAYDIN BAK SEN GİBİ YOSUN BUKAYIDA SOBELEMİŞTİM YANİ AYNI SORULARI ALIP SENDE KENDİNE GÖRE CEVAPLIYACAKSIN OK SOBELENDİM BAŞLIGINDA SAYFAMDA ÖPTÜM KOLAY GELSİN :=))

    YanıtlaSil
  21. Merhaba, aranın bittiğine sevindim. Zafer bayramınızı kutlar, Hayırlı Ramazanlar dilerim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  22. Birgül Hanım, sizi sobeledim. Bilgiler blogumda. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  23. Sevgili disal,
    Çok merak etmiştim, tatilde olduğuna çok sevindim.
    Ramazanın hayırlı olması dileğiyle,
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  24. Sevgili kezbanyenge,
    güzel dörtlüğün için teşekkür ederim.
    Ramazanın hayırlı geçmesi dileğiyle,
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  25. Sevgili arzumcum,
    sende hoşgeldin. Özlettin.
    Ramazanın hayırlı geçmesi dileğiyle,
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  26. Sevgili keskinli,
    inşallah, bir an evvel evinin işlerini bitirip, güzel evinde ağız tadıyla oturursun.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  27. Sevgili muazzez,
    senin de Ramazanın hayırlı geçmesi dileğiyle,
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  28. Sevgili sofra şenliği,
    güzel sözlerin için teşekkür ederim.
    Beni sobelemen beni çok mutlu etti.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil

Nezaketiniz için teşekkür ederim