17 Ağustos 2008 Pazar

Kısa bir mola


 Blog açmaya karar verdiğimden beri, geçen 6 ay sürede bu kadar güzel arkadaşlarım, hatta dostlarım olacağını düşünmemiştim. Öylesine alıştım ki, sabah blogumu açıp hepsini tek tek ziyaret etmeye.
Birçok şeyi hep beraber paylaştık. Bu arada öylesine koşuşturmalar yaşadık ki, birbirimizi hep takip ettik. Ve ben bundan çok mutlu oldum. Sıkıntı yaşadığım anlarda blog arkadaşlarıma sığınarak bir anlamda terapi yaptım.
Şimdi de 15 gün kadar bir yerlere kaçarak yeniden enerji depolamak, dostları özlemek, geldiğimde beni unutmadıklarını görmek beni çok mutlu edecek.
Kısa bir süre sonra görüşmek dileğiyle, sevginizi kalbimde götürüyorum. Beni unutmamanız dileğiyle,
Sevgiyle kalın.

19 yorum:

  1. that doesn't happen everyday. wish you all the best.

    YanıtlaSil
  2. what happened to the other one?

    YanıtlaSil
  3. Thanks. Im Inspired again.

    YanıtlaSil
  4. slm. Gönlünce bir tatil yapman dileğiyle,sevgiler arkadaşım. Kendine iyi bak,iyi yolculuklar.

    YanıtlaSil
  5. İyi tatiller dilerim. Kandiliniz mübarek olsun. Sevgiler.
    Sofra Şenliği

    YanıtlaSil
  6. http://img528.imageshack.us/img528/9941/cicekresimlerihv6.jpg

    YanıtlaSil
  7. Selam canım,iyi tatiller..sağlıklı,huzurlu,mutlu bir tatil dilerim senin ve ailen için..kendine iyi bak..sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. canim hadi hak ettin sende tatili güle güle git gel insallah
    gönlünce gecirecegin bir tatil diliyorum sevgiler öptüm

    YanıtlaSil
  9. güle güle ablacığım.. keyfince bir tatil yapıp bomba gibi dönmen dileğiyle öptüm seni herşey gönlünce olsun

    YanıtlaSil
  10. selam.güzel ve eglenceli bir tatil dilerim.sevgiler.
    http://hunerlieller.net

    YanıtlaSil
  11. merhaba canım iyi dileklerine çok teşekkür ediyorum evet kızımın düğününü yaptım çok güzel oldu ama çok zormuş kız vermek yine sevdine verdim oda mutlu bende mutluyum rabbim herkese nasıp etsin bu arada sanaada iyi tatiller canım görüşmek uzere sevgilerimi bırakıyorum

    YanıtlaSil
  12. İyi tatiller:)
    tatil çoook iyi geliyor insana

    sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  13. İyi günler dilerim arkadaşım.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  14. seni unuturmuyuz.. dinlen ama bi an önce geri don.. biz burada seni beklıyoruz:))
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  15. Selam arkadaşım yokluğumda blogumu ziyaretiniz ve mesajlarınız için çok teşekkür ediyorum.Gönlünüzce bir hafta sonu geçirmeniz dileğiyle 30 ağustos zafer bayramınızı kutluyor hayırlı geceler diliyorum..

    YanıtlaSil
  16. hayırlı ramazanlar ablacığım sevgiler öptüm seni

    YanıtlaSil
  17. hayırlı ramazanlar,sağlık ve bereketle arkadaşım.

    YanıtlaSil
  18. canım ablam..geldim bende..cuma gecesi eve ulaştık..iki gündür evde iş görüyorum..bugünde beş kg börülceyi domatesle kavruklayıp dolaba attım..çok oyaladı beni.
    sende yoksun gönlünce gez dolaş sağlıcakla git ve gel ablam..hayırlı ramazanlar dilerim kocaman sevgiler.

    YanıtlaSil
  19. Sevgili dostlar,
    aranızda olmadığımda blogumu yanlız bırakmayıp, ziyaretime geldiğiniz için hepinize teşekkür ediyorum.
    İyi ki varsınız. Ve ben hepinizi çok seviyorum.
    Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil

Nezaketiniz için teşekkür ederim