11 Haziran 2015 Perşembe

Kahvaltılık Taze Kaymak

Uzun bir aradan sonra yeniden Merhaba. Bunun için epey neden sayabilirim biraz tembellik, biraz rahatsızlık, biraz havalar vs. yazı yayınlamıyorum ama sizleri zevkle takip ediyorum. Gerçi ınstagram çıkalı burada ki paylaşımlar çok azaldı ama ben yine de bloğumu seviyorum.
Yemek yapmak bir sevda bu kesin ama insan zamanla dışarda yediği her şeyi sorgulamaya başlayınca bu sıkıntı. Mümkünse her şeyin doğalı evde yapılsın ve yenilsin istiyoruz. O nedenle blogları çok ciddiye alıyorum.
zehra50.’nin ev yapımı kaymak tarifini denedim ve muhteşem bir sonuç çıktı. Teşekkür ederim arkadaşıma. Her türlü tatlının yanında rahatlıkla kullanılabilir.
Tüm güzelliklerin sizleri bulması dileğiyle sevgiyle kalın.

Malzemeler
  • 2 adet krema
  • 1 su bardağı süt
  • 2 yemek kaşığı mısır nişastası (olmazsa olmazı)
  • Bir tutam sevgi
Yapılışı
  • Küçük bir tencereye sütü, kremayı, nişastayı alın ve tel çırpıcıyla pürüzsüz olana kadar çırpın.
  • Tencerenin altını yakın ve sürekli karıştırarak göz göz olana kadar pişirin.
  • Borcam bir kaba boşaltın, henüz sıcakken üzerine streç koyarak elinizle bastırarak düzeltin.
  • Oda sıcaklığında soğutun.
  • Üzerini açmadan buzdolabına koyun ve iyice soğusun.
  • Tüm tatlıların yanında servis edebilirsiniz.
  • Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Nezaketiniz için teşekkür ederim