10 Nisan 2009 Cuma

Elmalı tatlı


Buzdolabını temizlerken birkaç elmanın kaldığını gördüm. Onları ayırdım ve bildiklerimin dışında bir şeyler yapmak için blogları gezdim.
hayatintatları da elmalı tatlıyı görünce denedim ve biz ailece çok sevdik.Değişiklik arayanlar için iyi bir alternatif.

Tarifimi ,“40. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN " ev sahipliğini yapan sevgili missgibi' ye gönderiyorum
Arkadaşıma kolaylıklar dilerim.

Malzemeler
  • 5 adet elma
  • 1 çay bardağı toz şeker
  • 1 çay kaşığı tarçın
  • 1 çay bardağı dövülmüş ceviz
  • Bir tutam sevgi
Muhallebi
  • 1 kilo süt
  • 4 yemek kaşığı un
  • 1 su bardağı toz şeker
  • 1 adet vanilya
  • 1 adet krem şanti(toz)
Üzerine
  • Çikolata sosu
  • 2,5 su bardağı süt
Yapılışı
  • Elmaları rendeleyin.
  • Tavaya alın ve üzerine şekeri ilave edin.
  • Ara sıra karıştırarak pişirin.
  • Altını kapattıktan sonra tarçın ve cevizi ekleyin.
  • Süt, un, toz şekeri tencerede pişirin.Göz göz olunca altını kapatın ve ılımasını bekleyin.
  • Üzerine toz kremşantiyi ve vanilyayı ekleyin, mikserle 5 – 10 dakika çırpın.
  • Hazır çikolata sosunu, süt ile pişirin. Göz göz olunca kapatın.
  • Muhallebiyi servis tabaklarınıza ya da kuplara paylaştırın.
  • Elmalı karışımdan birer kaşık ortalarına koyun.
  • En üste çikolatalı sosu dökün.
  • Ceviz ya da ezilmiş şam fıstığı ile süsleyin.
  • Afiyet olsun.

12 yorum:

  1. tarifin yayında...ellerine sağlık canım..yine beklerim...

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık ablacım .. harika bir tatlı çıkmış ortaya... afiyet şeker olsun

    hayırlı cumalar çook öptüm

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık canım nefis gözüküyor hayırlı cumalar sevgiler

    YanıtlaSil
  4. cok guzel bir tarif ellerine saglik :)

    YanıtlaSil
  5. gerçektende değişikmiş.ben çok severimsütlü tatlıları.inş en kısa zamanda denerim

    YanıtlaSil
  6. Elinize sağlık.
    Mutlu bir haftasonu diliyorum
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  7. elmanın her haline varım

    ellerine sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. afiyetler olsun..
    elmalı lezzetleri çok severim..
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. güzel bir tat olur bence de elma,muhallebi,ceviz...hepsinide çok seviyorum.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  10. canım ellerine sağlık arkdaşım

    YanıtlaSil
  11. canım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  12. nefis görünüyor,
    ellerine sağlık canım
    sevgiler

    YanıtlaSil

Nezaketiniz için teşekkür ederim