15 Ekim 2010 Cuma

Cocostar Kurabiye ve Pembe Tatlar Aslı'mın Doğum Günü


Ankara öylesine yağışlı ki, bizi evlere mahkûm etti.
Benim gibi evde oturmayı ve pencereden yağmuru seyretmeyi sevenler için sorun yok ama evleri sel basacak diye korkuyorum. Hayatta en üzüldüğüm görüntü, evlerinden suyu çıkarmaya çalışan insanlar. Allah böyle felaketler göstermesin, sadece rahmetini nasip etsin.
Sevgili Pembe Tatlar (Aslı’mın) bugün doğum günüymüş.
Nice güzel yıllara ,eşiyle beraber inşallah diyorum. Bu sene hayal ettiği, sevdiği, istediği tüm güzelliklerin onu bulmasını diliyorum.

Hünerlieller ‘den tarifini aldığım ve ailece (özellikle yeğenlerimin bayıldığı) bu kurabiyeyi de ona sunuyorum.
Sevgili Hünerlieller’ e de çok teşekkür ediyorum.

Malzemeler
  • 1 paket yumuşak margarin
  • 1 su bardağı pudra şekeri
  • 2 yemek kaşığı kakao
  • 2 adet yumurta
  • 1 adet kabartma tozu
  • 1 adet vanilya
  • 4 su bardağı un
  • Bir tutam sevgi
İçi
  • 2 su bardağı Hindistan cevizi
  • 1 adet yumurta akı
  • 1 su bardağı pudra şekeri
Üzerine
  • Bitter çikolata ya da hazır çikolata sosu
Yapılışı
  • Yumuşak margarin ve pudra şekerini birbirine iyice karışana kadar yoğurun.
  • Yumurtasını ekleyin yoğurun.
  • Kakaosunu, vanilyayı ekleyin yoğurun.
  • Elenmiş un ve kabartma tozunu da ekleyin, yumuşak bir hamur yapın.
  • İç Hindistancevizi, pudra şekeri be yumurta akını kaşıkla birbirine iyice yedirin.
  • Hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar alın ve yuvarlayın.
  • Ortasına iç malzemesinden koyup, kapatın.(Benim iç malzemem arttı, bir daha sefere yarısını yapacağım)
  • Hafifçe ovalayarak yuvarlak yapın.
  • Önceden ısıtılmış fırında pişirin.
  • Çabuk pişiyor. Yanmaması için dikkat edin.
  • Afiyet olsun.

19 yorum:

  1. ellerine sağlık doğrusu görüntüsü şahane.

    YanıtlaSil
  2. Çok beğendim, eline sağlık canım
    mutlaka denemeliyim
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık, benim de duam yağışlar kimsenin canını yakmasın, çok zor . Evleri boşaltın demekle sorun hallolmuyor ki:(

    YanıtlaSil
  4. çok lezzetli görünüyor canım,ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Bende yağmur yağarken haberlerde seyrettiğim görüntüler aklıma gelince çok üzülüyorum ellerine sağlık kurabiyeler harika kızları çok öpüyorum..

    YanıtlaSil
  6. Ellerine saglik canim
    Cok guzel olmus
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık kurabiyeler harika görünüyor.Bende denemiştim bir kere gene denemeliyim:)

    YanıtlaSil
  8. ablacımm en sevdiğim kurabiyelerden harika oluyorr:))
    aslıcığımınn doğum günü kutlu olsuunn:))

    YanıtlaSil
  9. harika olmuş canım kurabiyeler.ben bu tabağı alıp kaçsam diyorum.

    YanıtlaSil
  10. ellerine sağlık canım çok güzel görünüyor

    YanıtlaSil
  11. birgülcüm canım benim..yazdığın hr yorum öyle içtenki,canım arkadaşım..çok ama çok teşekkür ederim...bu kurabiyeler bir harika..denemek içim sabırsızlanıyorum...ellerine sağlık tatlım...

    YanıtlaSil
  12. her zaman denemek istemişimdiz bu süpriz kurabiyelerden
    malzemelerdeki pudra şekerini 2kere yazmışsın sanırım biri hindiztan cevizi olacaktı yanılmıyorsam
    ellerin dert görmesin gönlü güzel blogdaşım ince düşüncenden dolayıda tebrikler
    pembe tatlar buradanda yazayım doğum günün kutlu olsun canım

    YanıtlaSil
  13. KAKAOLU KURABİYELER TERCİHİM:) DAHA YAPAMIYORUM YA!! SENDEN 2 TANE ALSAM DİYORUM:))) NE DERSİN??
    ŞİFALAR OLSUN SEVGİYLE KAL

    YanıtlaSil
  14. ♥ Olá, amiga!
    Passei para uma visitinha...♥♥
    Gostei da receita, é simples e fácil de fazer... sou péssima cozinheira mas vou tentar fazer...
    ♥ Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    ♥♥ Itabira
    Brasil♥♥
    ✿ܓܓ✿ܓ✿ܓ

    YanıtlaSil
  15. canım ellerine saglık bu kurabiyeyi bende çok severim...

    YanıtlaSil
  16. Çok lezzetli görünüyor ellerinize sağlık.Şöyle büyük kupada kahveyle ne güzel gider ımmmmm.

    YanıtlaSil
  17. sevgili arkadaşım ellerine sağlık.oldukça lezzetli görünüyor.güzel bir gün diliyorum

    YanıtlaSil
  18. tadı gercek coco stara benziyor mu cok güzel görünüyor bu arada

    YanıtlaSil
  19. Sevgili adsız,
    yeğenlerim yerken çok severek yiyorlar.Onlara göre benziyor.Bir kere denemek mi gerekir acaba?
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil

Nezaketiniz için teşekkür ederim