6 Ekim 2010 Çarşamba

Kapama


hobidunyam tarafından düzenlenen ;yemek etkinlikliklerinin 6.sı "KAHVALTILIKLAR" etkinliğine ev sahipliği yapan    fatosla-lezzetli-tarifler 'e, tarifini lezzet sefası ndan aldığım kapama ile katılmak istedim.

Arkadaşıma kolaylıklar dilerim.

Malzemeler
  • 4 adet yumurta
  • 5 yemek kaşığı un
  • Peynir
  • Bol maydanoz
  • 1 çay kaşığı nane
  • 1 çay kaşığı pul biber
  • ½ çay kaşığı kimyon
  • Tuz
  • Bir tutam sevgi
Yapılışı
  • Yumurtaları iyice çırpın.
  • Peyniri ezin.
  • Maydanozu incecik kıyın.
  • Tüm malzemeleri karıştırın.
  • Az yağlanmış tavaya dökün.
  • Arkalı önlü pişirin.
  • Afiyet olsun.

21 yorum:

  1. Çok lezzetli ,ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Çok pratik ve güzel gözüküyor, bildiğimiz börek gibi sanki,ellerine sağlık..sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. süper gözüküyor buralardan ellerinize sağlık .mutlu kalın.....

    YanıtlaSil
  4. çok güzel görünüyor.kahvaltılarımnız için güzel bir tarif hemen ekliyorum defterime.ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  5. Ben de yapıyorum bazen. Elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  6. DUYURU
    Bloglardan Seçmeler 24 Kasın 2010 günü ÖĞRETMENLER GÜNÜ özel sayısı olarak yayınlanacaktır.

    Katkı sağlamak isteyenler, öğretmenlerimizle ilgili her türlü yazı ya da başka çalışmalarını
    29 Ekim 2010 gününe kadar Bloglardan Seçmeler'e gönderebilirler.

    İlgi göstereceğinizi umuyorum.

    Sevgi ve saygılarımla

    Sabahattin Gencal

    YanıtlaSil
  7. içinde bir tutam sevgi var ya:)mükemmeldir kesin,şifa olsun

    YanıtlaSil
  8. ELLERINE SAGLIK CANIM
    COK PRATIK VE LEZZETLI OLMUS
    SEVGILER

    YanıtlaSil
  9. Ellerine sağlık ablacım. Kahvaltı yada beş çayının yanında lezzetli bir alternatif ve pratik.

    YanıtlaSil
  10. Teşekkür ederim arkadaşım :) Aldım tarifini en kısa sürede yayında olacak.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. çok güzel bir tarif eline sağlık canım

    YanıtlaSil
  12. canımmmmm ablaaamm:))
    ellerin dert görmesinn:))
    kapaman çok güzel görüünyor:)) oktay ustadan değişik değişik öğrenmiştim vakti ile:)

    YanıtlaSil
  13. Günaydinlar,,, ellerinize saglik... Bizde de bilhassa pazar kahvaltilarinin vazgecilmezlerinden biridir verdiginiz tarif... Ama ben adinin Kapama oldugunu bilmiyordum... Sevgilerimle, güzel bir gün diliyorum...

    YanıtlaSil
  14. Kahvaltı için harika bir lezzet..
    Ablacım ellerine sağlık afiyetle..

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  15. hımm harika olmuş ablacım tam pazar sabahına yakışır bir kahvaltılık olmuş ellerine sağlık afiyet bal olsun
    sevgiler

    YanıtlaSil
  16. Ellerine sağlık nefis görünüyor gerçekten tam kahvaltılık olmuş

    YanıtlaSil
  17. hoşgeldin arkadaşım ,eline sağlık çok güzel bir lezzetle gelmişin

    YanıtlaSil
  18. canım elleirne sağlık.Afiyet şeke rolsun.sevgiler.

    YanıtlaSil
  19. merhaba arkadaşım, merak etme iyiym buralardayım.
    en kısa zamanda tekrar dönücem.
    beni merak edim msj attığın için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  20. Çok güzel görünüyor çook:)

    YanıtlaSil

Nezaketiniz için teşekkür ederim