2 Nisan 2008 Çarşamba

Kolay kebap


Küçük kızımın en sevdiği şey dışarda yemek yemek.Fakat her zaman yediği yerlerin sağlıklı olup olmadığını bilmediğim için sürekli sevdiği şeyleri evde yapmaya çalışıyorum.
Bu nedenle yemek proğramlarını ya da blokları takip ediyorum..Sevgili Oktay ustada zevkle takip ettiklerimden.
Bu kebap tarifini aldığımdan beri sürekli yapıyoruz ve ailecede severek yiyoruz.Fakat gerçek adı neydi bilmiyorum, ben yapımı çok kolay olduğu için bu adı verdim.Yapmanızı tavsiye ederim.
Çocuklarınızın çok seveceğine eminim.

Malzemesi
  • 750 gr.kuşbaşı et (sayınıza göre eti azaltıp, çoğaltabilirsiniz.)
  • Pide
  • Yoğurt
  • 3-4 yemek kaşığı zeytin yağı
  • Tuz
Üzerine
  • Tereyağ
  • Kırmızı biber (pul)
  • Bir tutam sevgi
Yapılışı
  • Düdüklü tencereye etleri koyun.Üzerini biraz geçecek kadar su ve tuzu koyun haşlayın.Etin suyunu dökmeyin.
  • Etleri süzerek alın ve bir tavada zeytinyağı ile kavurun.
  • Servis tabaklarına pideleri küçük küçük doğrayalım.
  • Üzerlerine haşlama suyundan gezdirin.Her yerine gelmesine özen gösterin.
  • Islanmış pidenin üzerine etleri koyun.
  • Yoğurtuda en üste koyun.
  • Tereyağını iyice eritip, kırmızı biber ekleyin ve yoğurtun üzerine gezdirin.
  • Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Nezaketiniz için teşekkür ederim