2 Ağustos 2008 Cumartesi

AKASYAKOKUSU' na teşekkür

İnternetin yeni arkadaşlıklara nasıl neden olduğunu anlatmıştım. Artık bunlar yerini dostluklara bıraktı.
Sanal alem denilmesine rağmen bunun gerçek olduğuna inanıyorum. Her gün bilgisayarıma oturduğumda hangi arkadaşım ne yapmış, bugün neler yaşamışlar diye merak etmekteyim.
İşte bu dostluklara bir örnek vereceğim.
Sevgili dostum demekten gurur duyduğum sevgili AKASYAKOKUSU (NURAY'ım),emek vermiş ve benim blogumun görüntüsünü yeniden düzenlemiş.Çocuklarından ve işinden kalan vaktini benim için harcamış. Gördüğümde ki mutluluğumu anlatamam.Bir dost daha kazandığıma bundan güzel örnek olabilir mi?
Buradan kendisine çok teşekkür ediyorum.
Ellerine ve emeğine sağlık diyorum.İnşallah en kısa zamanda görüşüp, bu dostluğu ölümsüzlüğe götürürüz.

20 yorum:

  1. Ayyy ablam ablam pek yakışmış..Harika olmuş amanın sayfada yeşil sanki özenle seçilmiş gibi..Birkaç bülbül resmi seçmiştim onlar küçüktü bu resmi gözkararı düzenledim..
    Çok sevindim güle güle kullan..Benide bir güzel şımartmışsın ne yaptımki ben..
    Bizde yeni kahvaltıdan kalktık malum haftasonu babamızda evde az sonra çocuklarla havuza gidecekler kız çantalarını hazırlıyor..Ben bazen gidiyorum onları seyrediyorum ama tabi girmiyorum:( yüzme bilmiyorum 1,birde kulağıma su kaçırmamaya dikkat ediyorum 2..
    Seni kocaman öpüyorum...sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  2. Canım,
    daha ne olsun.Bu kadar özen göstermişsin. Tevazu bazen iyi değilmişGerçek sanırlarmış.Şımarmayı da teşekkürü de fazlasıyla hak ediyorsun. Sevgili dostum. Çocukların mutluluğu bize yeter. Seyretmekte güzel. Ama ben inanıyorum ki.İstersen yüzmeyi de öğrenirsin. Azmin elinden kurtuluş var mı?
    Sevgiyle öpüyorum.

    YanıtlaSil
  3. slm. İyi akşamlar,Bu sanal alemde birbirimizi tanımasakta gönülden bağlıyız.aramızdan biri ayrılsa onu arıyoruz.Sabah açar açmaz ,hemen dostlarımız ne yapmış ne yazmış diye merak ediyoruz.İnş böyle hep devam ederiz.Güzelliklerle geçen bir hafta sonu dilerim arkadaşım,sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar, Akasyakokusu'nun ellerine sağlık. Yeni tasarım çok güzel olmuş. Güle güle kullanın.
    Sevgiler.
    Sofra Şenliği

    YanıtlaSil
  5. Sevgili sofraşenliği,
    akasya kokusuna bende çok minnettarım. Bu kadar güzelliğe sayesinde kavuştum.Arkadaşımın ellerine ve emeğine sağlık.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  6. Sevgili caferose,
    bencede sanal aleminde gerçek dostlukları oluyormuş.Sizlerle bir şeyleri paylaşmaktan çok mutluyum.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  7. selam canim
    nuraycimin emegine saglik blogunun yeni imaji cok güzel olmus güle güle kullan insallah sanal dostluklara bende inaniyorum insan yeni arkadasliklar kuruyor iyi pazarlar sevgiler

    YanıtlaSil
  8. sabah erkenden aşk yufkası açtım,gül bahçesi yaptım,içine sevgi koydum,üstüne öpücük serptim,kalbimin ateşinde pişirdim,mutluluk göz yaşı demledim,meleklerden sana yolladım,afiyet olsun şekerim ayrıca sayfan çok güzel olmuş güle güle kullan akasyakokusunada sevgiler:))

    YanıtlaSil
  9. ablacım merhaba mutlu bir pazar günü dilerim.kocaman öptüm..

    YanıtlaSil
  10. Sevgili keskinli,
    sanal aleminde gerçek dostları olduğunu hep beraber gördük.
    Sevgili arkadaşımın yüreğine sağlık.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  11. Sevgili isimsiz,
    dörtlüğün ne güzel.Melekleri dört gözle bekliyorum.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  12. Sevgili akasya kokusu,
    aynı güzel dilekleri bende senin için diliyorum.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  13. yeni tasarımın şahen.güle güle kullan canım.alttaki kremalı tavuk ve bisküvili pasta iştahımı kabarttı doğrusu.enfes görünüyor.elelrine dert görmesin.mutlu pazarlar.

    YanıtlaSil
  14. Sevgili arzumcum,
    gerçektende bende yeni tasarımı çok seviyorum.
    Güzel sözlerin için teşekkür ederim. Ustadan böyle iltifat almak çok güzel.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  15. İYİ GECELER ARKADAŞIM EVET NURAYIN ELLERİNE SAĞLIK GÜZEL YAPMIŞ, NURAY VE YARDAGÜL45 BENİM İLK GÖZÜMÜ AÇTIĞIM SİTELER ÖRGÜLERE YEMEKLERE TESADÜFEN GİRERKEN NURAYI KEŞFETTİM VE DAHA SONRA BENDE ESİNLENDİM HEVESE GELDİM SİTEMİ OLUŞTURDUM TABİ DAHA SONRS SANALDA OLSA ARKADAAŞLARIM ARTTI HAKİKATEN İYİ AMAÇLA KULLANILDIĞI SÜRECE SİTE OLUŞTRMAK VE ARKADAŞLIKLAR KAURMAK HARİKA BİRŞEY ÖPÜYORUM ARKADAŞIM GÖRÜŞMEK ÜZERE

    YanıtlaSil
  16. Sevgili benimdenizim,
    ben çok güzel arkadaşlara rastladım. Belki de çok şanslıyım,sizler gibi arkadaşlarla karşılaştığım için.Sanalda olsa dostluklar güzel.
    Sevgiyla kal.

    YanıtlaSil
  17. Canim merhabalar, cok güzel olmus sayfan, akasyakokusunun da ellerine saglik. Dostlugunuz daimi olsun, sevgiler....

    YanıtlaSil
  18. Sevgili anneminkızıyım,
    blogumun yeni görüntüsünü beğenmeneçok sevindim. İnşallah dostlukları artırıp, ölümsüzleştirelim.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  19. Merhabalar canim, bende senin ziyaretin icin tsekkür ediyorum, insallah görüsürüz, seni arkadas listeme ekliyorum, sevgiler....

    YanıtlaSil
  20. Sevgili anneminkızı,
    ilgine teşekkür ederim.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil

Nezaketiniz için teşekkür ederim