1 Ağustos 2008 Cuma

Kremalı Tavuk


Bugün, kolay bir şeyler yapmak istedim. Hiç uğraştırmayan ama karın doyuran. Lezzetli de olursa fena olmaz. Sonun da kremalı tavuk yaptım. Bir kaç dakika da hazırladım.O fırındayken yanına salata yapıp ben doğruca internetin başına…Ara da sırada da kaytaralım değil mi?
Kimsenin itiraz edeceğini sanmam. Şükretsinler. Kahvaltıda yaptırabilirdim. Ya da bugün siz yapın mı deseydim? Fazla uçtum galiba. Sonuçta ortaya güzel bir tat çıktığından emin olabilirsiniz.

Malzemeler
  • Tavuk göğüs (istenildiği kadar)
  • 1 adet çiğ krema
  • 1 adet lays’in klasiği
Yapılışı
  • Tavuk göğüslerini (şnitzellik) incelttirin.
  • Çiğ kremayı bir tabağa boşaltın ve çatalla çırpın.
  • Laysleri elinizle ufalayın.
  • Tavuk göğüslerini önce kremaya sonra layslere bulayın.
  • Yağlı kağıt serilmiş tepsiye dizin.
  • 175 dereceli alt ve üstü pişecek şekilde 30 – 35 dakika pişirin.
  • Afiyet olsun.

12 yorum:

  1. AYYY ABLAM OLEYY.BENMİ İLK VTADINA BAKCAM BUNLARIN ŞİMDİİ..
    ELLERİNE SAĞLIK ABLAM YAA ÇİĞ KREMA HER ZAMAN BULUNMUYORKİ EVDE NAPCEZ ŞİMDİ.SEN YİNE İYİSİN BEN&BİZDE YANİ ACIKTIK YEMEK YOK DEDİM OĞLANA GİT EKMEK HAMURU AL FIRINDAN KIZARTAM BARİ.MECBUR KALDIM ODAYI ŞEKİL DEĞİŞİYORDUM:))KOCA BAHÇE YAPMIŞLAR EL KADAR ODA NEYİ NEREYE KOYACAM BİLEMEDİM.
    HAMARAT ABLAM HÜNERLİ ABLAM ELLERİNE SAĞLIK..
    HAYIRLI CUMALAR HADİ SİZEDE AFİYET OLSUN..

    YanıtlaSil
  2. ilgin için çok teşekkür ederim arkadaşım.allahın izniyle mülakatı geçti sağlığıda geçerse bizim için büyük bi mutluluk olacak.siz sevgili dostlarımında duaları ile bunuda başarıyla geçeceğini düşünüyorum.sevgili arkadaşım akasya ve seni sevgiyle kucaklıyorum.
    hayırlı günlerin olsun canım

    ayrıca tavuklu yemekte çok nefis görünüyo.izninle bir tabak alıp oğluşlarıma öğle yemeği olarak ikram edeyim :)

    YanıtlaSil
  3. Ellerıne saglık canım cok pratık vede lezzetlı.. ben bunu lays yerıne cıtır pane harcına batırıyorum ama bu da ıyı fıkır.. afıyet olsun..
    cok teskkurler guzel yorumun ıcın..
    dondugumde gorusuruz ınsallah..
    sevgiler:)

    fatostuncay.blogcu.com

    YanıtlaSil
  4. heheheh:)) ablam bak benim mamalara..senin tavuk gözlerimi bürüdü başıma vurdu:))) bak hala yalanıyorum işte....:)))

    YanıtlaSil
  5. slm. Benim de darda kalınca yaptığım kurtarıcı bir tarif,ben baharatlı cipsle yapıyorum oda güzel oluyor. Ama seninkide süper ellerine sağlık arkadaşım. Hayırlı cumalar.

    YanıtlaSil
  6. Ablam merhaba..sana mail yazdım bakarmısın bir..
    iyi akşamlar mutlu haftasonların olsun.

    YanıtlaSil
  7. HER ZAMAN SEVGİYLE BAKAN GÖZLERİN YALNIZ MUTLULUKLARA TANIK OLSUN. BİR KUM TANESİ MUTLULUKSA BÜTÜN KUMSALLAR SENİN OLSUN...İYİ GECELER MUTLU HAFTA SONLARI

    YanıtlaSil
  8. Sevgili akasya kokusu,
    kimin hamarat olduğunu cümle alem görüyor. Gün yok ki,yeni güzelliklerini paylaşmadığın.İşler konusunda da lütfen kendini çok yorma.

    Sevgili kezbanyenge,
    oğlunun Allah'ın izni ile sağlık raporunuda alıp,bu kutsal göreve başlayacağına yürekten inanıyorum.
    Hepimizin gözü aydın olsun.

    Sevgili fatoştuncay,
    güle güle gidip, gelmeni temenni ederim. Geldiğinde görüşmek dileğiyle.

    Sevgili akasya kokusu,
    bülbülün resmi için verdiğin emeğe,
    geçirdiğin vakte teşekkür ederim. Gerçekten çok zevkli bir şey yapmışsın.Ben çok beğendim.Ellerine sağlık.

    Sevgili muazzez,
    artık senin dörtlüklerinin müptelası oldum.Her biri birbirninden güzel.

    Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  9. canım günaydın nasılsın elişne sağlık arkadaşım öptüm

    YanıtlaSil
  10. Sevgili ahşapboyacı,
    teşekkür ederim.En güzel günlerin senin olması dileğiyle sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  11. bu benim de iki ufak değişiklikle yaptığım yemek.gerçekten şahanedir.hem de pek kolaydır.sadece içine bir dilim dil peyniri koyup rulo yapıp kürdanlıyorum hepsi bu.yapın pişman olmazsınız.

    YanıtlaSil
  12. Sevgili isimsiz,
    öneriniz için teşekkür ederim. Denemekte fayda var.
    Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil

Nezaketiniz için teşekkür ederim