10 Ağustos 2008 Pazar

Patates Salatası



Sofra da salata olmadan yemekleriniz istediği kadar güzel olsun, bir şeyler eksik gibi geliyor. Ben salata yemediğim zaman sanki karnım doymuyor. Galiba kendimi buna şartladım. Bu nedenle, salata yarışmasını çok severek takip ettim. Bir çok yeni tarifle tanışmış oldum..
blogcu Refah'ın hazırlayıp sunduğu patates salatasının bu kadar şık servis edilmesine bayıldım. İlk gelen misafirime yaptığım da, tablo gibi bunu yemek haksızlık olur dedi. Bu sözler bence arkadaşımın hakkı. Onun sayesinde bir güzelliğe daha kavuştum. Teşekkür ediyorum.

Malzemeler
  • Haşlanmış patates
  • Domates
  • Sivri biber
  • Haşlanmış yumurta
  • Limon
  • Sıvıyağ
  • Kırmızıbiber
  • Karabiber
  • Tuz
  • Bir tutam sevgi
Yapılışı
  • Haşlanmış patatesleri yuvarlak doğrayın. Servis tabağına yan yana dizin.
  • Ortasına yuvarlak doğranmış domatesleri yerleştirin.
  • Haşlanmış yumurtayı dilimleyin ve görüldüğü gibi yerleştirin.
  • Limon suyu, tuz, sıvıyağı karıştırın.
  • Salatanın üzerine dökün.
  • Kırmızıbiber ve karabiberi patateslerin üzerine serpin.
  • Sivribiberleri de patateslerin üzerine yerleştirin.
  • Afiyet olsun.

22 yorum:

  1. bu nekadae güzel bir sunun böyle eline sağlık arkadaşım iii pazaralar

    YanıtlaSil
  2. Canım,
    teşekkür ederim.Blogcu arkadaşım bu teşekkürü hak ediyor ama sayesinde bende böyle bir güzelliği öğrenmiş oldum.Blogların faydası bu bence.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık arkadaşım,neşeli bir pazar günü geçirmeni dilerim..sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. O iki yakışıklı yeğenlerim,ablamın çocukları ikisi birden askere gittiler biri Samsun'a birisi daha uzağa Ankara Mamak'a he he he..görüşmek üzere sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Sevgili myoopie,
    Allah yeğenlerinin askere gelme güle güle gidip, gelmelerini nasip etsin.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  6. slm.patates salatısını hep biliriz ama ben böyle güzel sunumunu hiç grmedim.Yapan arkadaşın ellerine sağlık,sana da tşk ler bizlerle paylaştığın için.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Sevgili caferose,
    haklısın önemli olan sunum. Blogcu arkadaşın sayesinde bizde yeni bir güzelliğe kavuştuk.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  8. sofralarda gerceketn olmazsa olmaz ama bu sunuma bayildim servis sekli cok harika ellerine saglik canim güzel ve mutlu bir hafta diliyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  9. iyi geceler ablacım yine döktürmüşsün salatayı ellerine sağlık tabaktan biraz aldım. öpüyorum

    YanıtlaSil
  10. Sevgili arkadaşıma güneş kadar sıcak,kar tanesi kadar berrak,yağmur kadar saf ve temiz bir hafta diliyorum.İyi geceler:)ayrıca ellerine sağlık çok güzel görünüyor:))

    YanıtlaSil
  11. Sevgili Keskinli,
    güzel dileklerin için teşekkür ederim.Aynı dilekleri bende sana diliyorum.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  12. Sevgili benimdenizim,
    afiyet olsun canım.Sana da güzel bir hafta dilerim.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  13. Sevgili muazzez,
    ne güzel temennilerde bulunuyorsun bayılıyorum.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  14. Haftanız neşeli,bereketli ve huzur içinde geçsin.Esenlikler dilerim.Ayrıca salata harika o salatayı yerken bir tutam sevgi değil bir avuç dolusu sevgi dökmem lazım ki sevgiler hiç eksik olmasın sizlerden.

    YanıtlaSil
  15. günaydınsablacım nasılsın sitenebir cbox eklesen daha iyi olacak sanki. Ordan yazışması daha kolay oluyo hayırlı haftalar öpüyorum

    YanıtlaSil
  16. Bu sabah doğan güneş kadar günün aydın olsun canım arkadaşım sevgiler:)

    YanıtlaSil
  17. Merhabalar arkadasim, ellerine saglik salatanda nefis olmus, sunum süper. Istah aciyor. Paylasimin icin cook tesekkürler, sevgiler....

    YanıtlaSil
  18. Sevgili gold,
    haklısınız.Ne kadar çok sevgi olursa o kadar güzellik olur.Sevginin fazlası olmayacağına inananlardanım.
    Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  19. Sevgili anneminkızı,
    blogların en güzel yanı paylaşımların olması.Güzelliklerin paylaştıkça çoğalacağına inanıyorum.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  20. Sevgili muazzez,
    güneşli günlerin hayatımızdan eksik olmaması dileğiyle,
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  21. ellerine sağlık ablacım.değişik görünümlü patatesin çok güzel olmuş,yiyenlere afiyet olsun.hayırlı geceler

    YanıtlaSil
  22. günaydın

    Dün sevilin sayfasını gezerken sizin sayfanıza ziyarette bulundum bu nefis patates salatası inanın bu gece rüyama girdi.
    Eh artık bu akşamki iftar soframızda yer almaya hak kazandı:))

    ellerinize sağlık

    sevgilerimle

    YanıtlaSil

Nezaketiniz için teşekkür ederim