6 Kasım 2008 Perşembe

Kolay pratik pasta


Bazen ufacık şeylerle mutlu olmak gerektiğini düşünüyorum. Yoksa dünyanın gerçekleri ağır gelebiliyor. Bugünlerde mutlu olmanın yolunu pasta, börekte mi arasam acaba diyorum. Ne dersiniz? Deprasyonda mıyım? Bunu bilmiyorum.Ama evdekiler dua etsinler. Ya kendimi alışverişe verseydim. Değil mi ama.
ozlmclk77.blogcu.com dan tarifini aldığımpratik pastayı ben çok beğendim. Arkadaşıma teşekkür ediyorum.
Bu pastayı Porselen Demlik çay etkinliği ‘29 ‘a ev sahipliği yapan karabiberinmutfagi na gönderiyorum.
Arkadaşıma kolaylıklar dilerim.

Malzemeler
  • 1 paket kakaolu bisküvi
  • 1 paket muzlu puding (Ben vanilyalı pudingle yaptım)
  • 3 su bardağı süt
  • 1 paket kremşanti
  • 3 yemek kaşığı hindistancevizi
  • Bol ceviz
  • Bir tutam sevgi
Yapılışı
  • Pudingi 2 su bardağı süt ile pişirin.
  • Kakaolu bisküvileri küçük küçük ufalayın. Pudinge ekleyin.
  • Hindistan cevizini ekleyip, iyice karıştırın.
  • Kalıbınızın içine streç serip, karışımınızı boşaltın.
  • Üzerini iyice kapatıp, derin dondurucuda en az 1 saat bekletin.
  • Kremşantiyi 1 su bardağı süt ile çırpın ve onu da bekletin.
  • Servis yaparken her tarafına kremşanti sürüp, cevizle de süsleyin.
  • Afiyet olsun.

22 yorum:

  1. canım nefıs gorunuyor ellerıne saglık cok şık bır pasta olmus
    sevgıler..

    YanıtlaSil
  2. sevgili arkadaşım yine güzel bir pastayla karşılamış bizi..tatlı krizlerinde,acil durumlarda,çocukların gönlünü etmede hızır gibi bir pasta tarifi..ellerine sağlık olsun.
    afiyetler olsun..

    YanıtlaSil
  3. nefissss bir pasta olmuş ellerine sağlık
    canım ya haklısın ya bide alışverişe verseydin kendini:))
    evdekiler şanslı pasta yesinler ama sen o güzelim tatlı canını üzme olurmu bak ben sana arkadaşlık etmeye hemde bu güzel pastanı yemeye geldim
    sağlıcakla kal canım

    YanıtlaSil
  4. ablam benim pastalar yemekler yaparmış.
    ne güzel işte..kendimizi mutfağa atıyoruz..
    hem yapıyor yiyor ve değişik lezzetler öğreniyoruz.
    ya hiç girmeseydik mutfağa..öyleki çevremde ağzından makarna,çorba menemen düşmeyen insanlar var.
    ben bakıyorum kendime mutfağım hiiçç temiz durmuyor.bulaşık dağlar kadar.sokağa çıksam gezecek kimsemde yok..ehh alışverişte yapacak para yok:))) memleketteki kiracımız aniden ev boşalttı,inşaat için çektiğimiz kredi borcu bitmedi.en iyisimi boğazdan kalmayalım yapalım yemeğimizi pastamızı..
    ammasa uzattım bak.ellerine sağlık ben payımı aldım gidiyorum.sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  5. canım benim ellerine sağlık..çokda lezzetli görünüyor birdilim alamda gidem:)) şimdiden hayırlı cumalar olsun canısı sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Mutlulugun pesinden kosma mutluluk senin pesinden kossun ve hayatta oyle mutlu ol ki gozlerinde akan bir damla yas arayip da bulamayanlarin sadakasi olsun

    Hayirli Gunler Kardesim Ailenizle ve Sevdiklerinizle Birlikte Neseli Saglikli ve Bereketli Yeni Bir Gun Gecirmenizi Dilerim.Sevgiyle Saygiyle vede Saglikla Mutlu Esen Kalin Allaha Emanet OLun.Saygilarimla

    Yorum:Kardeşim Ellerinize ve yüreğinize sağlık harika tarifler gönderiyorsunuz güzel paylaşımlarınıza teşekkür ederim.

    TELEFON

    Gelmiyorsun gelme
    Sesini gonder yeter
    Serum gibi kan gibi
    Her turlu derman gibi
    Bir is icin deyil
    Sormak ogrenemek icin degil
    Hic birsey soylemeden anlat herseyi
    Salt sesin sein
    Bir gul bir daha gul
    Sonra kapat telafonu
    Bana bende kalan sesin yeter

    Alıntı:Aziz Nesin
    http://www.siirdemeti.com/siir_p.asp?siirno=4091

    Sukru Yilmaz
    Antakya-Hatay

    http://www.sukruyilmaz.net
    http://www.sukruyilmaz.net/blog

    YanıtlaSil
  7. Ablam nefis gorunuyor ellerine saglik,pasta sahane olmus,opuyorum...

    YanıtlaSil
  8. hımmm nefis ellerinize sağlık...


    http://elifgulcelem.blogcu.com/

    YanıtlaSil
  9. ellerinize sağlık kolay pasta çok lezzetli görünüyor.ben de her bayan gibi arada bir depresyon dediğimiz ruh haline bürünürüm, bence depresyonda olmak çok mühim değil,önemli olan depresyondan nasıl çıkacağını bilmektir. iyilik yapmak depresyona birebir ,ister kendimize ister sevdiklerimize kolay bir pasta yapıp mutlu olmk ta ilaç gibidir eminim.sevgiler

    YanıtlaSil
  10. ellerine saglik harika gorunuyor.
    Mutlu olmak icin aslinda ne cok sebep var depresyonu defet gitsin,sevgiler canim

    YanıtlaSil
  11. Ablaların bi tanesi, teşekkür ederim. Şimdilik iyi ya bakalım, ısınma aşamasındayım, daha da hızlanacak yakında. Seni çok öpüyorum. (Ellerine sağlık, çok güzel görünüyor. Açım zaten yaaaaaa.)

    YanıtlaSil
  12. Sen gulerken yanindakilerde guler ama aglarken yalniz aglarsin onun icin oyle bir agaca yaslan ki asla yikilmasin oyle bir dost edin ki seni asla birakmasin

    Hayirli Gunler Cumaniz Mubarek Olsun Kardesim Ailenizle ve Sevdiklerinizle Birlikte Neseli Saglikli ve Bereketli Yeni Bir Gun Gecirmenizi Dilerim.Sevgiyle Saygiyle vede Saglikla Mutlu Esen Kalin Allaha Emanet OLun.Saygilarimla

    TOZPEMBE

    Yillar yili yanimizda
    Kavruldun yagımızla

    Hic bu boyle kalir mı
    Biraz gec de olsa
    Goreceksin hayatin sana da guldugunu
    Sabret yoksa

    Nasil mi
    Topraklarda tohumlar vardir
    Karlar altinda kis boyu
    Kis gecer bir bahar gunu
    Cicek acar tozpembe
    Tipki oyle

    Alinti:Behcet Necatigil
    http://www.siirdemeti.com/siir_p.asp?siirno=291

    Sukru Yilmaz
    Antakya-Hatay

    http://www.sukruyilmaz.net
    http://www.sukruyilmaz.net/blog

    YanıtlaSil
  13. Pastanız çok güzel görünüyor ellerinize sağlık
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  14. ablacım nihayet geldim..birkaç tur attım ..çocuklar okuldan geldi onlar yedi ben hala yemek yiyeceğim.
    dünden beri yoğunluktan tabi yorgunluktanda bişey yiyemedim..gözlerim kamaşmaya başladı kalkamıyorumda.
    varlığın ve desteğin için kocaman kocaman tşk ediyorum..kızımda bende ellerinden öpüyoruz..şimdilik kalkayım gözlerim kapanıyor bişeyler yiyeyim az..çok öptüm seni.

    YanıtlaSil
  15. Çok güzel görünüyor.Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  16. Mmmm nefis görünüyor canım ellerin dert görmesin...

    YanıtlaSil
  17. elelrine sağlık ablacım harika görünüyor pastan..

    bende sıkıldıkça bunaldıkça kendimi mutfağa atıp hamurları evirip çevirip stres atıyorum. aslında belkide stres atmanın en iyi yoludur. tabi bide alışveriş ama onu karıştırmayalım şimdi malum ülke olarak bir türlü krizden çıkamıyoruz ...

    sevgiler ablacım en kısa zamanda iyi olman dileğiyle öptüm s eni

    YanıtlaSil
  18. canım nefis görünüyor ellerine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  19. pasta çok lezzetli görünüyor.ve oldukça paratik
    ellerine sağlık
    sevgiyle kal
    mutlu pazarlar

    YanıtlaSil
  20. canım benim nasılsın pastan çok güzel bazen basit şeyler yapılan zor şeylerin önüne geçer bu yüzden seninde eline sağlık geyet güzel arkadaşım kayifli pazarlar

    YanıtlaSil
  21. BENİMDE VARDI BUNA BENZER BİR TARİFİM.ÇOCUKLAR BAYILIRDI.BAK ŞİMDİ GÖRÜNCE ONU HATIRLADIM.EPEYDİR YAPMAMIŞTIM.NEFİS BİR LEZZETİ VAR.HEM PRATİKTE.HARİKA GÖRÜNÜYOR.ELLERİNE SAĞLIK CANIM.

    YanıtlaSil
  22. harika ve pratik bir pasta
    ellerine saglik...

    sevgilerimle...

    www.yenitadlar.blogcu.com

    YanıtlaSil

Nezaketiniz için teşekkür ederim