27 Ocak 2009 Salı

Blogum Bir Yaşında


Blog açtığım günden bu güne kadar bir yıl geçmiş.
Bugün blogumun doğum günü.
Erkek kardeşim sayesinde açma kararı verdiğim zaman, teknoloji ile hiçbir yakınlığım yoktu. Hatta o konuda özürlüydüm.
Ama kız kardeşim Yeşim, İstanbul’a gittiğimde hadi abla açalım dedi. Benim de maceram böylece başladı.
İlk günler resim çekmeye, yazı yazmaya nasıl da zorlanıyordum. Kaç kere yok ben bu işi yapamayacağım dedim ama eşim beni her seferinde ikna etti ve inanın blog sayesinde teknolojiyle barıştım.
İnternetin ne kadar gerekli olduğunu öğrendim.
En önemlisi sanal da olsa arkadaşlarım oldu.
Her sabah uyandığımda bugün neler yapılmış diye merak ettim.
Hasta arkadaşlarımın acısını onlarla yaşadım.
Çocukları evlenenlerle bende mutlu oldum.
Küçük kuzucukların olacağını duyduğumda bende onlarla sevindim.
Arkadaşlarımdan o kadar güzel şeyler öğrendim ve öğreneceğim ki, bu da beni çok mutlu ediyor.
Kısaca hayatımda yeni bir sayfa açıldı.
Bu nedenle bu bir yıl benim için çok özeldi.
Sizlerle beraberliğimin uzun sürmesi dileğiyle,
SEVGİYLE KALIN.

22 yorum:

  1. tebrikler canim ne iyi oldu bloglarda sanal olsada bulusmamiz.
    Insan her yasta yeni seyler ogrenebilir bir cok degisik lezzet arsivime ekledim bende kizimin sayesinde ogrendim iyide yapmisiz sayfani takip ediyorum
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Blogküredeki birinci yılınız hayırlı olsun efendim...

    YanıtlaSil
  3. Sanalda olsa sizi tanıdığma çok seviniyorum.
    Umarım parmaklarımız klavyeye bastığı sürece beraber oluruz:))

    Nice yıllara
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  4. benim bloguma ilk siz mesaj yazmıştınız(nihan da yazdı fakat blogumu onunla beraber açtık.).bu nedenle ayrı bir yeriniz var uğramadan geçmiyorum.hep ne yayınlayacaksınız diye merak ediyorum.nice yıllara diyorum.

    YanıtlaSil
  5. canım nice mutlu yıllara yeni kızın ve yeni dostlarınla seni ve arkadaşlarını çok seviyor ve güzel dostluğunuzu sanırım birazcık kıskanıyorum ama o dostluğun içinde olmaktan sonsuz mutluluk duyuyorum sizleri kocaman öpüyorum nice nice uzuuuuuuuun yıllara

    YanıtlaSil
  6. Canım blogundaki 1. yılın hayırlı uğurlu olsun. Nice nice yıllarda güzel yazılarını okumak dileği ile. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Birinci yaşın hayırlı uğurlu olsun canım. İnşallah daha çok uzun yıllar bu şekilde yazışıyor ve yazdıklarına, paylaştıklarına ortak olmuş oluruz.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. hep beraber nice yıllara canım.iyiki varsın dediklerimdensin bitanem..

    YanıtlaSil
  9. Daha nice uzun yıllara.
    Ama hep beraber dileğin dediği gibi.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. bol paylaşımlı,
    çok sevenli nice yıllar beraber olmak dileğiyle sevgili bülbülüm..

    tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  11. canım benım kutlarım. İnanırmısın ben hep unuttum kendı blogumun yasını kutlamayı sonradan aklıma gelıyor :)


    sevgıler...

    YanıtlaSil
  12. Ay tebrik ediyorum ablacim,blogunun yeni yasi kutlu olsun,insallah hep beraberce uzunca yillar güzel paylasimlarda bulusuruz,senide ayrica tanidigim için bu sanal ortamda çok mutluyum,sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  13. Ne iyi ettin de geldin, hoş geldin Birgül...
    Format gerektiren bir bilgisayarla hele ki yorgunken uğraşmak zor..
    İki ayrı zamanda yorum yazdım sana ve sayfa kapandı. Bugün de oğlumun bilgisayarındayım.
    Desteğin ve hissetirdiğin sevgin için gönülden teşekkürler canım. : ))
    Nice güzel paylaşımlarda birlikte olabilmek dileğimle, sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. canımmm..
    ne güzel ifade etmişsin..
    iyiki buradasın.
    iyiki arkadaşımsın.
    inşallah nice uzun yıllar sürer paylaşımlarımız.
    sevgiler benden..

    YanıtlaSil
  15. beraberce nice mutlu yıllara alacığım.her daim yanımızda olman dileğiyle.. İyiki seni tanımışım sebep olanlardan allah razı olsun...

    ellerineden saygıyla öperim ablacım... nice yıllara

    YanıtlaSil
  16. iyiki açmışsın bloğunu,o zaman iyiki doğdu bloğun.nice yıllara.

    YanıtlaSil
  17. 1 yaşını kutluyorum arkadaşım.
    nice 5,10 20:)) yıllara inşallah
    beraber kutlamak dileğiyle.
    Görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
  18. canım benim uğrayamadım kusura bakma kçırmışım bloğunun yaşı kutlu olsun inşallah daha nice yıllar beraber paylaşarız bu ortamı sevgiler

    YanıtlaSil
  19. Hayırlı Günler Ailenizle ve sevdiklerinizle birlikte neşeli ve güzel bir pazar günü tatili geçirmenizi dilerim.Sevgiyle,Saygıyla vede Sağlıkla Kalın ALLAHA emanet olunuz Saygılarımla.

    Web sayfama ve Blog Sayfama uğrayıp ziyaret eden mesaj ve yorum bırakan sizlere teşekkür ederim.Şiddetli Girip Olduğumdan dolayı siz kardeşlerimi,Dostlarımı ve Arkadaşlarımı on gündür ziyaret edemedim kusura bakmayın.

    YORUM:Blog Sayfanızın Yıldönümünü kutlarım nice yıllara güzelliklerle yazamnızı ve başarılarnızın devamını dilerim...

    YETİŞİR

    Beni hatirladikça,
    Arasira gönlümü al.
    Sokakta görünce, gülümse,
    Yanima yaklaş,
    Az elin elimde kal.

    Evine misafir geleyim,
    Kahvemi sen pişir.
    Taze doldurulmuş sürahiden
    Bir bardak su ver
    Yetişir...

    Alıntı:Ziya Osman Saba
    http://www.siirdefteri.com/index.php?sayfa=siir&siir_id=1759

    Şükrü Yılmaz
    Antakya-Hatay
    http://www.sukruyilmaz.net
    http://www.sukruyilmaz.net/blog

    YanıtlaSil
  20. uzerinden bir yil gectigine inanamiyorum...ama zaten artik benden cok sey biliyor oldun bloglar ve sanirim internet hakkinda :) blogun iyki dogmus ve sana\bize yeni dunyalarin kapilarini acmis :)... bugun kol boregi yapmayi deneyecegim, blogun sayesinde :)

    YanıtlaSil
  21. MERHABA GÜZEL ARKADAŞIM..

    23:00'DA YAYIN SAATINE BASLAYAN RADYOMUZA KATILIRSANIZ RADYO HANEDAN AILESI OLARAK BIZI SEVINDIRIRSINIZ..

    RADYO BAGLANTI LİNKİ(adresi)MİZ

    http://www.hanedanhan.blogcu.com

    Tesekkürler.


    HANEDAN FM

    YanıtlaSil

Nezaketiniz için teşekkür ederim