25 Ocak 2009 Pazar

Sobelerim


Arkadaşlarımın sorularına yanıtlarım;

Yaptığım 4 iş:
*İyi bir insan olmaya çalışmak,
*İnternette dolaşmak,
*Kitap ve elişi yapmak,
*Sevdiklerimle bir araya gelmek.


         Defalarca izleyebileceğim 4 film:
      *Selvi boylum Al yazmalım,
      *Küçük hanımefendi,
     *Cumhuriyet,
     *Yeşil yol.

Yaşadığım 4 yer:
*Ankara,
*Silifke,
*Akçay,
*Mesudiye.




  İzlediğim 4 televizyon programı:
*Ceviz Kabuğu,
*Her Açıdan,
*Spor Programları,
*Elveda Rumeli, Baba Ocağı,Avrupa Yakası.






Tatil için gittiğim 4 yer:
*Silifke,
*Akçay,
*İstanbul,
*Ordu.





En sevdiğim 4 yemek :
*Yaprak Sarma,
*Mantı,
*Patatesli her tat,
*İçinde ceviz olan her tat.



Hemen şimdi olmak istediğim 4 yer:
*Ailemle Silifke’de olmak,
*İstanbul’da kız kardeşimle olmak,
*Paris’te olmak,
*Mısır Piramitlerinde olmak.

Bir yağmur damlası olsaydım düşmek istediğim 4 yer:
*Susuz kalmış tüm topraklara,
*Kızlarımın yanaklarına,
*Yeğenlerimin ellerine,
*Kardeşlerimin kalbine .

Bende Huysuz Balığın önerileri arkadaşımı sobeliyorum.

1.) Yakınınızda bulunan ilk kitabı alın.
2.) 161. sayfayı açın.
3.) 5. cümleyi okuyun.
4.) Blog sayfasına yazın.
5.) En güzel cümle ve en güzel kitabı seçmeyin.Sadece yakınınızda olan ilk kitabı alın.
6.) 5 blog arkadaşınıza yollayın.

Yanımdaki kitap Nutuk,
"Sadrazam Paşa'ya telefon edin..."
Miyoopienin el işi dünyası arkadaşlarımı sobeliyorum.

7 yorum:

  1. cevapların çok güzel.hele o yağmur damlası sorusunun cevabı çok hoşuma gitti.
    pilavada bayıldım.gel beni ye diyor resmen.nefis görünüyor.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Ablacim çok hos cevaplar vermissin,zevkle okudum...guzel bir hafta diliyorum,sevgilerimle,optm.

    YanıtlaSil
  3. günaydın ablacığım ben geldiiiim. :)

    sobeni bir solukta okudum ... tüm cevaplar çok gzüeldi içinin güzelliğini yansdıtıyordu...

    işlerim çoook arada kaçıp sana geldim.. şu işleri bir yoluna koyayım ekrar gelecem çook öptüm

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim
    sevgili bülbülünyeri
    İyi akşamlar

    YanıtlaSil
  5. Birgülcüm teşekkürler sobe için en kısa zamanda yanıtlamaya çalışacağım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Selamlar canim mim lerin cevapalri cok hos, yazin bende akcaydaydim, neden görüsemedik canim yaa, sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. yagmur damlasi gibi kalbime dustun gercekten . keske burada olsaydiniz simdi...........

    YanıtlaSil

Nezaketiniz için teşekkür ederim