11 Şubat 2008 Pazartesi

Okullar açıldı.


15 günlük tatil bitti.Okullar açıldı.
Kızlarım okula giderken,bu koşuşturmaya ben de katılıyordum.
Çalışırken çocuk okutmak çok zor.Sabahları çocukları,kahvaltı sofrasını hazırlamak,işe gitmeye çalışmak epeyce güçtü.Üstelik bana çok yardımcı olan bir eşim varken.
Şimdi kızlarımdan biri çalışıyor,biri üniversite sınavına hazırlanıyor.Okulla çok alakamız kalmadı.Koşuşturma artık kızlarım için başladı.Eşim öğretmen olduğu için çalan okul zillerinin bizim için hala önemi var.
Emekli olduğumdan beri ben bunları dışardan izliyorum.Eskiden emekli olsam da evde otursam diyordum.Meğerse ne kadar güzel günlermiş.Artık tatilin bile heyecanı yok.
Bütün okula başlayan öğrenci ve öğretmenlere hayırlı olsun diyorum.
Hadi bana müsaade,evdeki tozlar,bulaşıklar,çamaşırlar beni bekliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Nezaketiniz için teşekkür ederim