19 Mart 2008 Çarşamba

Kolay Pasta


Misafir geleceği zaman, insan önce ne yapsam telaşına düşüyor.Hele gelen misafirinizin özel bir durumu olunca daha da zor.
Çok sevgili Serçin'imin şekerle problemi var.Ama tatlısız da duramaz.Bütün defterlerimi karıştırdım, yağsız ve az şekerli bir tatlı aradım.Ama bulamadım.Çok tatlı seven bir aile olduğumuz için tariflerin hepsi fazla tatlıydı.İş başa düştü.
Ben de önce yağsız bir kek yaptım.3 parçaya böldüm.Arasına vanilyalı puding döşedim.Üstüne de ahududu çilekli meyveli sos döktüm.
Hani diyet oldu mu derseniz, değil ama diğerlerinden daha hafif oldu.
Ertesi güne bir dilim kalmıştı.Bir önceki günden daha lezzetliydi.Demek ki, yapılıp bir gün sonra sunmak daha iyi olacak.
Bu güzel günde kandiliniz kutlu olsun.

Malzemeler
  • 4 adet yumurta
  • 4 kahve fincanı un
  • 4 kahve fincanı toz şeker
  • 1 adet kabartma tozu
  • Bir tutam sevgi
Arasına
  • Vanilya aromalı puding
  • 3,5 su bardağı süt
Üzerine
  • Ahududu çilekli meyveli sos
  • 2 çay bardağı soğuk su
Yapılışı
  • Yumurtayı ve toz şekeri çırpın.
  • Köpük köpük olunca, elenmiş un ve kabartma tozunu ilave ederek çırpın.
  • Yağlanmış kek kalıbına karışımı dökün ve pişirin.
  • Soğuduktan sonra 3' e bölün.
  • Katların aralarına şekerli suyu fırçayla sürün.
  • Vanilyalı pudingi üzerindeki tarife göre pişirip, aralarına sürün.Arzu ederseniz aralarına ceviz katabilirsiniz.
  • Meyveli sosu tarifindeki gibi pişirip, üzerine dökün.
  • Ceviz ya da hindistan ceviziyle süsleyin.
  • Buzdolabında bekletin.
  • Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Nezaketiniz için teşekkür ederim